جدیدترین مطالب

حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی

اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا، محدود به ملیت، نژاد یا دین خاصی نیست. تصاویر و گزارش‌های رسانه، از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاهپوست در این اعتراضات حکایت دارد.

Loading

أحدث المقالات

نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هر گونه حکمی که از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی صادر شود، تأثیری بر اقدامات این رژیم نخواهد داشت، اما «سابقه خطرناکی ایجاد خواهد کرد».

Loading
دکتر خرازي در ديدار عمار حکيم تاکيد کرد

اتحاد عراقی ها عامل شکست داعش

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: رییس شورای راهبردی روابط خارجی اتحاد میان آحاد مردم عراق را عامل شکست داعش و حامیانش خواند.

دکتر سیدکمال خرازی عصر سه شنبه با عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در شورای راهبردی روابط خارجی دیدار کرد و گفت: خوشحالیم که پس از سرنگونی صدام حسین، با تمام مشکلاتی که برای مردم و دولت عراق پیش آوردند، عراق توانست به انسجامی برسد.

وی با اشاره به این انسجام و بیان اینکه هدایت خداوند در همه صحنه ها مشهود است، افزود: مردم و دولت عراق با یکدلی و یکپارچگی توانستند شکست های عظیمی را به داعش تحمیل کنند، آن هم در شرایطی که این گروه تروریستی کمک های بسیاری از کشورهای حامی خود دریافت کرده است.

دکتر خرازی با اشاره به اینکه داعش در حال از دست دادن آخرین مناطق اشغالی خود در عراق است، گفت: همین حضور داعش باعث شد که مردم متوجه شوند نیاز به اتحاد دارند و با اتحاد خود این گروه را شکست دادند.

عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی نیز در این ملاقات اظهار داشت: داعش می‌خواست حاکمیت عراق را سرنگون کند، ولی باعث ایجاد حشد الشعبی شد.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای مسلح عراق همه با یکدیگر با دشمن تروریست می‌جنگند و مردم نیز از آنها حمایت می‌کنند.

حکیم گفت: اکنون دورانی است که بایستی با موفقیت از آن عبور کنیم و اگر عملکرد ما خوب باشد، انسجام بیشتری در داخل عراق به وجود می‌آوریم.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: پیروزی نهایی در مقابل داعش، وحدت اقوام و طوائف را به همراه خواهد داشت و عراق با توجه به برخورداری از منابع غنی خود می‌تواند جایگاه بالایی در منطقه داشته باشد.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *