جدیدترین مطالب

حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی

اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا، محدود به ملیت، نژاد یا دین خاصی نیست. تصاویر و گزارش‌های رسانه، از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاهپوست در این اعتراضات حکایت دارد.

Loading

أحدث المقالات

گزارش منابع امنیتی عراق از حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین ها

تهران-ایرنا- منابع امنیتی جمعه شب در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا بمباران شد و تلفات انسانی برجای گذاشت.

شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل

جماعت اسلامی لبنان و نیروهای الفجر، شاخه نظامی آن با صدور بیانیه‌ای شهادت دو تن از فرماندهان خود «مصعب سعید خلف» و «بلال محمد خلف» در جریان حمله اسرائیل را تایید کرد.جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد این دو فرمانده حین انجام وظیفه خود در دفاع از ملت لبنان و در حمایت از ملت فلسطین در جریان حمله هوایی اسرائیل به یک خودرو در منطقه «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، بعد از ظهر امروز به شهادت رسیدند.

Loading

با موافقت مقام معظم رهبری؛ سردار دهقان به عضویت شورای راهبردی روابط خارجی درآمد

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: سردار حسین دهقان، مشاور فرمانده معظم کل قوا در صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر اسبق دفاع، با موافقت مقام معظم رهبری به عضویت شورای راهبردی روابط خارجی درآمده و مسئولیت کمیسیون دفاعی- امنیتی این شورا را برعهده گرفته است.

پیش از این سردار احمد وحیدی، وزیر کشور دولت آقای رئیسی، این مسئولیت را بر عهده داشت.

سردار دهقان دانش‌آموخته دکتری مدیریت و کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی از دانشگاه تهران است که در اسفند ۱۳۹۹ به درجه استاد تمامی در دانشگاه مالک اشتر رسیده است.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *