أحدث المقالات

آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟

آیا رهبران کشورهاهی عربی هوای اسرائیل را دارند؟ اگر کسی نگاهی به تحلیل های منتشر شده در شبکه های اجتماعی در خصوص تلاش های ترکیبی دولت های اسرائیل، آمریکا، بریتانیا، فرانسه، اردن و احتمالا سایر دولت های عربی برای ناکام گذاشتن حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بیاندازد، چنین برداشتی خواهد کرد. گروهی از تحلیلگران، اسرائیلی ها و فعالان طرفدار اسرائیل دوست دارند چنین تحلیلی را باور کنند. 

وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است

تهران-ایرنا- وزیر دفاع روسیه امروز جمعه گفت: مسکو هرگز سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تهدید نکرده و از نظر نظامی و ژئوپلتیکی (جغرافیای سیاسی) علاقه‌ای به حمله به کشورهای این ائتلاف ندارد.

Loading

انتصاب دکتر عراقچی به سمت دبیر شورای راهبردی روابط خارجی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: با حکم دکتر سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، دکتر سید عباس عراقچی به سمت دبیری شورا منصوب شد.

دکتر خرازی در این حکم از دکتر عراقچی خواسته است «تا نسبت به بازسازی دبیرخانه و توسعه نقش آن در تبیین سیاست‌های نظام و تنویر افکار عمومی جهانیان و تحقق منافع کشورمان» اقدام کند.

دکتر عراقچی که در حال حاضر مشاور وزیر امور خارجه نیز هست، پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله سفارت در فنلاند و ژاپن، معاونت حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و نیز معاونت سیاسی این وزارتخانه را بر عهده داشته است.

دکتر خرازی همچنین از دکتر محمدباقر خرمشاد، دبیر سابق شورای راهبردی روابط خارجی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *