جدیدترین مطالب

حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی

اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا، محدود به ملیت، نژاد یا دین خاصی نیست. تصاویر و گزارش‌های رسانه، از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاهپوست در این اعتراضات حکایت دارد.

Loading

أحدث المقالات

استقرار انبوه تانک‌ها در نزدیکی رفح؛ «اسرائیل آماده حمله زمینی به این شهر می‌شود»

ارتش اسرائیل ده‌ها تانک و خودروی زرهی را در امتداد مرز خود با نوار غزه در جنوب این باریکه مستقر کرده است. به نظر می‌رسد این رژیم برای حمله زمینی به رفح آماده می‌شود. این تانک‌ها و خودروهای زرهی روز جمعه ۲۶ آوریل در نزدیکی گذرگاه کرم شالوم اسرائیل که در مجاورت رفح است، مستقر شدند.

گزارش منابع امنیتی عراق از حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین ها

تهران-ایرنا- منابع امنیتی جمعه شب در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا بمباران شد و تلفات انسانی برجای گذاشت.

Loading
شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می‌کند

نشست «روابط ایران و چین در شرایط نوین جهانی»

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: شورای راهبردی روابط خارجی با همکاری مرکز مطالعات چین دانشگاه علامه طباطبائی سلسله نشست‌های تبیین " روابط ایران و چین در شرایط نوین جهانی" را برگزار می کند.

سخنرانان این نشست مجازی آقایان دکتر غلامرضا چگنی زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مهدی صفری، سفیر اسبق ایران در چین و دکتر محسن شریعتی نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی خواهند بود. دکتر محمد باقر خرمشاد، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی نیز مدیریت این نشست را بر عهده خواهد داشت.

این نشست روز شنبه 28 تیر ماه، از ساعت 16:30 الی 18:30 به صورت مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال درخواست، در نشانی https://join.skype.com/gAjGcfbmuSLS به صورت زنده در این نشست حضور یابند.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *