جدیدترین مطالب

حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی

اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا، محدود به ملیت، نژاد یا دین خاصی نیست. تصاویر و گزارش‌های رسانه، از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاهپوست در این اعتراضات حکایت دارد.

Loading

أحدث المقالات

نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هر گونه حکمی که از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی صادر شود، تأثیری بر اقدامات این رژیم نخواهد داشت، اما «سابقه خطرناکی ایجاد خواهد کرد».

Loading

عبور از پیام رسان‌های خارجی؛ روشن شدن چراغ اقتصاد ملی

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ | گفتگو

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها:معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی: پرهیز از پیام رسان‌های خارجی، چراغ اقتصاد ملی در فضای مجازی را روشن می‌کند.

امیر خوراکیان در گفتگو با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: با این اقدام ظرفیت‌های جدید در حوزه دانش و فناوری برای فرزندان کشور فراهم شده است.

وی مزیت دیگر ورود به پیام رسان‌های داخلی را پیشگیری و پرهیز از پیام رسان‌های خارجی دانست و گفت: پیام رسان‌های خارجی ما را مصرف کننده بار می‌آورد و در آینده با ارز رمز تلگرام تهدید‌ها بیشتر می‌شود.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی افزود: علاوه بر این در پیام رسان‌های خارجی تهدیدات فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و سلیقه و مدیریت غیر ایرانی در انتقال پیام شکل می‌گیرد.

خوراکیان گفت: پیام رسان‌های خارجی ناپایدار و غیر مطمئن است و نمی‌توان سامانه‌های دولت الکترونیک و خدمات مالی را در آن قرار داد.

وی تصریح کرد: پیام رسان‌های داخلی کارآمدی خوبی دارند و در ۶ ماه گذشته اقدامات زیادی در ایجاد ظرفیت فنی و نرم افزاری در آن‌ها صورت گرفته است.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی افزود: عزم ملی بر آن است تا از پیام رسان‌های داخلی حمایت شود.

خوراکیان فتوای مقام معظم رهبری، بخشنامه و دستور العمل قوه قضاییه را ضامن امنیت اطلاعات کاربران در پیام رسان‌های داخلی دانست.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *