جدیدترین مطالب

روسیه، محور تنش

روسیه، محور تنش

وزیر خارجه ایالات متحده پس از دیدار از شانگهای، روز گذشته در پکن با همتای چینی خود دیدار و درباره روابط نظامی، اقتصادی و تنش‌های میان دو کشور گفت‌وگو کرد. آنتونی بلینکن در این دیدار درباره عوامل منفی در روابط واشنگتن و پکن از‌جمله کمک پکن به مسکو در جنگ اوکراین هشدار داد.

قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است

صادق قنادزاده معاون ارتقاء کسب و کار‌های بین المللی سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در روابط با آفریقا صادرات در حوزه‌های مختلف بالادستی و پایین دستی مانند پتروشیمی، فنی مهندسی و صنایع فلزی را دنبال می‌کنیم افزود: واردات در حوزه‌های کالاهای اساسی مانند محصولات کشاورزی و معدنی راپیگیری می کنیم.

حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی

اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا، محدود به ملیت، نژاد یا دین خاصی نیست. تصاویر و گزارش‌های رسانه، از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاهپوست در این اعتراضات حکایت دارد.

Loading

أحدث المقالات

بررسی سفر بلینکن به چین پس از تصویب قانون جنجالی/ مشکلاتی که در روابط واشنگتن ـ پکن ریشه دوانده است

چین سالهاست که تلاش دارد هژمونی آمریکا را به چالش بکشد و خود به ابرقدرت شماره یک دنیا بدل شود و همین آمریکا را بسیار هراسان کرده است. در طی این سالها آمریکا پیوسته سعی کرده است در قبال چین دست به عصا حرکت کند و از تقابل جدی با این کشور پرهیز کند اما پس از حدود سه دهه، استراتژی تعامل با چین را کنار گذاشت و استراتژی تقابل را در برابر این کشور انتخاب کرد. 

شهادت دو جوان فلسطینی در کرانه باختری

تهران-ایرنا-منابع خبری بامداد شنبه از ادامه جنایت رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داده و اعلام کردند که دو جوان دیگر فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیدند.

روز 204 طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا

حمله تلافی‌جویانه مقاومت عراق به بندر حیفای اشغالی، عملیات ضد آمریکایی و ضد انگلیسی ارتش یمن در دریای سرخ و تأیید این عملیات از سوی «سنتکام» آمریکا و بمباران مناطق مختلف غزه با بیش از 10 شهید از مهمترین تحولات بامداد روز 204 طوفان الاقصی است.

هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد

تهران- ایرنا- دولت هلند جمعه اعلام کرد، در صورتی که آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا پیشنهادها برای تقویت بی‌طرفی خود را اجرا کند، ازسرگیری کمک‌ها به این نهاد را بررسی می‌کند.

Loading
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی:

رژیم صهیونیستی دشمن راهبردی جهان اسلام است

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ | نمای راهبردی

شورا آنلاین: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن راهبردی مسلمانان، رژیم صهیونیستی است، گفت: دشمنان امروز می خواهند از درون جهان اسلام به مسلمانان ضربه بزنند.

رمضان عبدالله در مصاحبه با سایت شورای راهبردی روابط خارجی گفت: طرح غرب برای مقابله با جهان اسلام بر سه محور استوار بوده است: ایجاد رژیم صهیونیستی در فلسطین؛ تقسیم سرزمین های اسلامی مطابق با توافق سایکس پیکو؛ و استحاله هویت اسلامی.

وی تصریح کرد: هدف نهایی غرب نابودی جهان اسلام است و نمی خواهد یک و نیم میلیارد جمعیت مسلمان جهان به وزنه ای در معادلات بین المللی تبدیل شوند، وگرنه چرا چنین جمعیتی نباید حتی یک کرسی در شورای امنیت سازمان ملل داشته باشد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد: بر این اساس، طرح ما باید مقابله با این سه محور و به ویژه مقابله با رژیم صهیونیستی باشد.

وی ادامه داد: در برابر تلاش های دشمنان برای تجزیه کشورهای اسلامی نیز باید وحدت خود را حفظ کنیم.

عبدالله گفت: راهکار ما برای حفظ هویت اسلامی مان هم باید دنباله روی نکردن از کسانی باشد که تلاش می کنند بحث های تفرقه آمیزی همچون تقابل شیعه و سنی را مطرح می کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: هر اختلافی هم بین مسلمانان وجود داشته باشد، باید از طریق گفتگو و دیگر شیوه های مسالمت آمیز حل و فصل شود.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *