جدیدترین مطالب

روسیه، محور تنش

روسیه، محور تنش

وزیر خارجه ایالات متحده پس از دیدار از شانگهای، روز گذشته در پکن با همتای چینی خود دیدار و درباره روابط نظامی، اقتصادی و تنش‌های میان دو کشور گفت‌وگو کرد. آنتونی بلینکن در این دیدار درباره عوامل منفی در روابط واشنگتن و پکن از‌جمله کمک پکن به مسکو در جنگ اوکراین هشدار داد.

قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است

صادق قنادزاده معاون ارتقاء کسب و کار‌های بین المللی سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در روابط با آفریقا صادرات در حوزه‌های مختلف بالادستی و پایین دستی مانند پتروشیمی، فنی مهندسی و صنایع فلزی را دنبال می‌کنیم افزود: واردات در حوزه‌های کالاهای اساسی مانند محصولات کشاورزی و معدنی راپیگیری می کنیم.

حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی

اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا، محدود به ملیت، نژاد یا دین خاصی نیست. تصاویر و گزارش‌های رسانه، از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاهپوست در این اعتراضات حکایت دارد.

Loading

أحدث المقالات

روز 204 طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا

حمله تلافی‌جویانه مقاومت عراق به بندر حیفای اشغالی، عملیات ضد آمریکایی و ضد انگلیسی ارتش یمن در دریای سرخ و تأیید این عملیات از سوی «سنتکام» آمریکا و بمباران مناطق مختلف غزه با بیش از 10 شهید از مهمترین تحولات بامداد روز 204 طوفان الاقصی است.

هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد

تهران- ایرنا- دولت هلند جمعه اعلام کرد، در صورتی که آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا پیشنهادها برای تقویت بی‌طرفی خود را اجرا کند، ازسرگیری کمک‌ها به این نهاد را بررسی می‌کند.

Loading
سردار وحیدی:

داعش نسخه مدرن طالبان است

۱۳۹۵/۰۷/۳۰ | نمای راهبردی

شورا آنلاین – رسانه ها: رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور گفت: داعش نسخه مدرن طالبان و ساخته دست آمریکا و صهیونیست هاست.

سردار احمد وحیدی پنجشنبه شب در نخستین یادواره سردار شهید محمد ناصر ناصری در مشهد افزود: داعش هر جا که ندایی علیه آمریکا و صهیونیستها بلند است می جنگند، از جمله در سوریه که خط مقدم مبارز با رژیم صهیونیستی است و در عراق که نزدیک به جریان مقاومت می باشد.
وی اظهار کرد: چرا داعش در دیگر کشورها داعیه برپایی حکومت اسلامی را ندارد ؟
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: امروز نیز دشمنان به دنبال ایجاد جریانات مجعول اسلامی هستند و می خواهند درگیری جهان اسلام با صهیونیستها را به درگیری داخلی در کشورهای اسلامی تبدیل کنند.
وی افزود: ما در برابر سرنوشت امت اسلامی مسئولیم و هر ندایی که ما را از این امر غافل کند صدای شیطان است.
وی گفت: برای شناخت شهید ناصری باید آنچه بر سر افغانستان مظلوم آمده است را دریابیم و قصه پر غصه این کشور را بدانیم.
سردار وحیدی افزود: وحدت در جامعه و تقابل اسلام ناب با اسلام جعلی درس بزرگ افغانستان برای ملت ماست و باید بدانیم همیشه بین این دو جریان درگیری وجود داشته و جریان طالبان تجسم جریان نفوذ در امت اسلام است.
وی با اشاره به شکست ارتش کمونیستی از مجاهدین افغانستان در سال 1992 میلادی و به قدرت رسیدن مجاهدین در این کشور اظهار کرد: پس از گذشت 2 سال از عمر دولت مجاهدین در افغانستان، جریان طالبان بر نقاط مختلف این کشور مسلط شده و 30 هزار نفر در جریان این وقایع کشته شدند.
وی گفت: هدف از به وجود آوردن طالبان ایجاد یک حکومت در برابر اسلام انقلابی ایران بود و در بدو تاسیس حکومت طالبان نیز فقط سه کشور عربستان، امارات متحده عربی و آمریکا آن را به رسمیت شناختند.
سردار وحیدی افزود: شهید ناصری در بحرانی ترین شرایط افغانستان چه در دوران جهاد و چه در دوران طالبان در کنار ملت افغانستان بود و هرگز در طول سالهای متمادی تردیدی در ایمانش ندیدیم بلکه روز به روز ایمانش قوی تر می شد.
وی اظهار کرد: کسانی که در جبهه مقاومت راه شهید ناصری را دنبال می کنند، ندای شهدای ما را به گوش کشورهای اسلامی می رسانند و بزرگ ترین جریان به چالش کشاننده جبهه استکبار شده اند.
منبع: ایرنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *