جدیدترین مطالب

نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو

کابینه رژیم صهیونیستی نشستی اضطراری را برای بررسی احتمال اقدام دیوان بین المللی دادگستری به صدور حکم بازداشت برای نتانیاهو و دیگر مقامات اسرائیل به علت نسل کشی در غزه برگزار کرد.

تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه

امیرعبداللهیان و شیخ عبدالله بن زاید درباره آخرین تحولات غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و ضرورت توقف این جنایات و نیز دیگر تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

موافقت آمریکا با حمله رژیم صهیونیستی به رفح

حمله به رفح بر اساس «اسلوب جابجایی» انجام خواهد شد در این طرح، رفح به مربع‌های مختلف تقسیم می‌شود که پی در پی هدف قرار می‌گیرند تا افراد مجبور شوند به خان یونس فرار کنند.

Loading

أحدث المقالات

Loading
نگاهی به اقدام ترامپ در لغو ویزای ایرانیان:

دانشجویان از لغو ویزای آمریکا متضرر می‌شوند

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ | نمای راهبردی

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقدام ترامپ در لغو ویزای ایرانیان گفت : دانشجویان ایرانی از این اقدام ترامپ متضرر می‌شوند.

“محمد علی وکیلی” نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقدام اخیر آمریکا پیرامون لغو ویزای شهروندان ایرانی گفت: دانشجویان ایرانی از لغو ویزای آمریکا متضرر می شوند.  وی افزود:  اما پیش از آنکه دانشجویان ایرانی از این اقدام متضرر شوند امریکایی‌ها خود متضرر می شوند.

وکیلی یادآور شد: اقدام اخیر امریکایی ها موجب افزایش نفرت ملت های مسلمان از این کشور می شود.  وی گفت: طبیعتا هر مسلمانی که نتواند به آمریکا سفر کند امریکایی ها هم نباید به کشورهای مسلمان سفر کنند. چراکه اقدام رییس جمهور آمریکا نوعی ناسیونالیسم مبتنی بر نژاد پرستی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نژاد پرستی رییس جمهور آمریکا نوعی فاشیسم را به همراه آورده که نتیجه آن اقدام اخیر ترامپ بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *