جدیدترین مطالب

ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا

تجمع‌های مسالمت آمیز ضد صهیونیستی در آمریکا، با این بهانه که اقدامات و تحرکات ضد یهودی است به شدت سرکوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از دستگیرشدگان شرکت کننده در این تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خود یهودی هستند.

افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس

جفری دونالدسون رهبر پیشین حزب سلطنت طلب و اتحادگرای ایرلند شمالی، ” دی یو پی” (DUP)، امروز در دادگاهی در ایرلند شمالی، با ۱۱ اتهام تعرض جنسی، از جمله یک فقره تجاوز جنسی روبرو و متهم شد.

Loading

أحدث المقالات

Loading
نتایج یک نظرسنجی نشان داد

نگاه منفی اعراب به آمریکا

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ | موضوعات

شوراآنلاین - رسانه ها: براساس یک نظرسنجی که از سوی "مرکز عربی مطالعات سیاسی" انجام شده، حدود 66 درصد از مردم عرب به سیاست‌های آمریکا در قبال کشورشان نگاه منفی دارند.

براساس یک نظرسنجی که از سوی “مرکز عربی مطالعات سیاسی” انجام شده، حدود 66 درصد از مردم عرب به سیاست‌های آمریکا در قبال کشورشان نگاه منفی دارند.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، این نظرسنجی از سوی شاخه آمریکایی مرکز عربی مطالعات سیاسی اواخر اکتبر در کشورهای الجزایر، مصر، عراق، کویت، مراکش، اردن، عربستان، تونس و فلسطین اجرا شده است.

حدود 66 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نسبت به سیاست‌های آمریکا در قبال جهان عرب دید منفی دارند اما درباره سیاست‌های آمریکا به طور کلی این میزان 42 درصد است.

73 درصد شرکت کنندگان نیز نگاه مثبتی به مردم آمریکا داردن و 59 درصد نیز انتخابات آمریکا را دنبال می‌کنند. همچنین این نظرسنجی می‌گوید 56 درصد از ملت‌های عرب نگاه مثبتی به هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و 60 درصد نظر منفی به دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه دارند.

56 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز معتقد بودند که پیروزی کلینتون در انتخابات به حمایت از تغییرات بر پایه دموکراسی در منطقه می‌انجامد. 58 درصد نیز معتقدند که انتخاب ترامپ بر احساسات منفی در قبال آمریکا می‌افزاید.

منبع: ایسنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *