جدیدترین مطالب

حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی

اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا، محدود به ملیت، نژاد یا دین خاصی نیست. تصاویر و گزارش‌های رسانه، از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاهپوست در این اعتراضات حکایت دارد.

Loading

أحدث المقالات

نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد هر گونه حکمی که از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی صادر شود، تأثیری بر اقدامات این رژیم نخواهد داشت، اما «سابقه خطرناکی ایجاد خواهد کرد».

Loading

ترامپ برای پاره کردن برجام پشتیبانی ندارد

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ | موضوعات

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها:کمیته روابط بین‌الملل مجلس اعیان انگلیس بر لزوم تسهیل مقررات بانکی برای بازشدن منابع جدید مالی برای ایران، حتی در صورتی‌که آمریکا از این درخواست پیروی نکند، تاکید کرد.

کمیته روابط بین‌الملل مجلس اعیان انگلیس روز سه‌شنبه(امروز) با انتشار گزارشی خواستار آن شده‌ که لندن مستقل از آمریکا، از طریق همکاری نزدیک‌تر با اروپا از ادامه اجرای توافق هسته‌ای با ایران اطمینان حاصل کند.

کمیته روابط بین‌الملل مجلس اعیان انگلیس در ادامه از دولت لندن خواسته‌ است‌ تا بعد از خروج این کشور از اتحادیه اروپا تجارت با ایران را در اولویت قرار دهد و از طریق همکاری با اتحادیه اروپا، محدودیت‌های بانکی اعطای وام و سرمایه‌گذاری در ایران را رفع کند.

این کمیته در گزارش خود مواضع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) را غیرسازنده خوانده و آورده است: دونالد ترامپ از حمایت بین‌الملل برای پاره کرده توافق هسته‌ای برخوردار نیست و چنین رویکردی می‌تواند تنش را در منطقه تشدید کند.

کمیته روابط بین‌الملل مجلس اعیان انگلیس تصریح کرده است: رییس جمهور آمریکا درخصوص یافتن راه حل دو دولت در مسئله فلسطین و روابط با ایران، مواضعی غیرسازنده اتخاذ کرده که حتی می‌تواند به تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه منجر شود.

این در حالی است که دولت آمریکا اعلام کرده که در حال بررسی توافق هسته‌ای با ایران است. رئیس‌جمهوری آمریکا بارها، برجام را بدترین توافق ممکن خوانده و از آن انتقاد کرده است.

این کمیته مجلس اعیان انگلیس علاوه‌ براین از لندن خواسته است تا رویکرد خود در قبال خاورمیانه را مورد بازبینی قرار دهد و خود را از رهبری متغیر و غیر قابل پیش‌بینی دونالد ترامپ دور کند.

منبع: ایسنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *