جدیدترین مطالب

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو

مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سفرا و شخصیت‌های سیاسی بیش از ۸۰ کشور جهان و نیز مقامات بلندپایه دفاعی و مدیران اندیشکده‌های راهبردی روسیه در مسکو برگزار شد.

شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی

زائران در حرم حضرت زینب (س) در شهر دمشق با پخش نقل و شیرینی پاسخ تنبیهی ایران را تبریک گفتند و اعلام کردند ۷۵ سال است که در انتظاریم، حمله موشکی ایران لبخند را بر لب‌های مظلومان نشاند.

Loading

أحدث المقالات

امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

نیویورک – ایرنا-«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

ببینید | پاسخ جالب همراه امیرعبداللهیان به سوال خبرنگار درباره حمله اسرائیل به ایران!

ویدیوی جالبی که امروز در رسانه‌های نزدیک به اسرائیل پربازدید شده را ببینید. خبرنگاری در نیویورک از امیرعبداللهیان می‌پرسد «درباره “حمله” شب گذشته نظری ندارید؟» که یکی از همراهان وزیر امور خارجه در جواب، به کنایه می‌گوید «چه حمله‌ای؟»/بیسیمچی

Loading
دکتر خرازی در دیدار با مدیران موسسه ابتکار مدیریت بحران تاکید کرد

لزوم مبارزه ریشه ای با ترویسم در منطقه

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: دکتر خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با مدیران موسسه ابتکار مدیریت بحران در محل شورای راهبردی روابط خارجی ملاقات نمود.

دکتر خرازی در این دیدار که با حضور توئیا تالویتی، ویله برومر و مروان الکرشکی از مدیران موسسه ابتکار مدیریت بحران از کشور فنلاند برگزار شد، با تاکید بر اهمیت مقوله تروریسم در روند تحولات منطقه اظهار داشت، مبارزه با تروریسم  باید در اولویت همه کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای باشد، زیرا تا زمانی که تروریسم حذف نشود، یافتن راه حل های مناسب برای پایان بحران های منطقه ای غیر ممکن خواهد بود.

ایشان در ادامه با تاکید بر نقش ایران در مبارزه با تروریسم تاکید کردند که ایران براساس مسئولیت خود کمک های بسیاری به دولت های سوریه، عراق و لبنان در جنگ با تروریسم کرده است تا سایه داعش و سایر گروه های تروریستی هرچه سریع تر از کشورهای منطقه خارج شود.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی اظهار امیدواری کردند که پس از شکست کامل تروریسم در این کشورها، زمینه های تفاهم ملی با کمک کشورهای منطقه ای از جمله ایران فراهم شود.

دکتر خرازی در پایان این ملاقات اظهار داشت برای مبارزه بنیادین با تروریسم باید با ریشه های آن مقابله شود و کشورهای حامی آن ها نیز تحت فشار قرار گیرند.

در این دیدار خانم توئیا تالویتی مدیراجرایی موسسه ابتکار مدیریت بحران، ضمن معرفی این موسسه به عنوان یک سازمان غیردولتی که دستور کار آن تلاش برای ایجاد زمینه های صلح در جهان بویژه در خاورمیانه از طریق گفتگو و تعامل با سایر سازمان ها و گروه های مردم نهاد است، اظهار داشت در جهان امروز هیچ بازیگری نمی تواند به تنهایی بحران ها را حل کند و از همین رو همه جریان ها سازمان ها و… باید در آن دخالت داشته باشند. چرا که درگیری ها توسط مردم شکل می گیرند و خود مردم نیز باید آنها را پایان دهند.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *