جدیدترین مطالب

قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه

ایمن الصفدی در دیدار با امیرعبداللهیان دیدگاه‌های دو کشور اردن و ایران مبنی بر لزوم پایان بخشیدن به جنگ علیه غزه در سریعترین زمان ممکن را دیدگاهی مشترک دانست و بر تداوم تلاش‌های در این مسیر تاکید کرد.

Loading

أحدث المقالات

روایت خبرگزاری روسی از سخنان جلالی درباره پاسخ قاطع ایران به حمله تل آویو

تهران-ایرنا- تاس خبرگزاری روسی به نقل از کاظم جلالی سفیر تهران در مسکو گفت: عملیات تلافی جویانه علیه رژیم صهیونیستی کامل شده است، اما ایران در صورت هرگونه حمله ای به اسرائیل و همدستان غربی اش با ابزار و قدرت بیشتری پاسخ می دهد.

دستان خالی غرب برای دلداری بی‌بی

لندن – ایرنا – کشورهای غربی درحالی برای دلداری سران رژیم اسرائیل درپی عملیات کوبنده وعده صادق، به تشدید سیاست شکست خورده تحریم ایران متوسل شده‌اند که اولا چوب خط تحریم‌های تسلیحاتیِ غرب علیه ایران پرشده و اهرمی برای فشار بیشتر باقی نمانده و در ثانی توان نظامی ایران هرگز تابع و در بند محدودیت‌های غیرقانونی وضع شده از سوی طرف‌های غربی نبوده است.

سیاستمدار اسپانیایی وضع تحریم علیه ایران را ریاکارانه خواند

تهران- ایرنا- «یونه بلارا» رهبر حزب پودموس اسپانیا از «ریاکاری» اتحادیه اروپا در وضع تحریم علیه ایران و چشم‌پوشی از جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و این اتحادیه را به همدستی در کشتار فلسطینی‌ها متهم کرد.

واکنش رژیم صهیونیستی به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل از سوی آمریکا

تهران-ایرنا-یسرائیل کاتس وزیر امورخارجه این رژیم نیز در واکنش به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد از سوی آمریکا گفت: به ایالات متحده به خاطر وتو این قطعنامه تبریک می گویم.

فرانسه: به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهای ایران رهگیری کردیم

تهران- ایرنا- فرانسه با اعلام اینکه در رهگیری تعدادی از پهپادها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی در آسمان اردن در عملیات تنبیهی «وعده صادق» نقش داشته است، اعلام کرد که این اقدام به درخواست امان انجام شد.

وزرای خارجه ایران و امارات درباره تحولات منطقه رایزنی کردند

نیویورک – ایرنا- شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات عربی متحده در تماس تلفنی، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد، درباره تحولات منطقه ای گفتگو و رایزنی کردند.

Loading

پیام تبریک شورای راهبردی روابط خارجی به رئیس جمهور منتخب

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: شورای راهبردی روابط خارجی با صدور بیانیه‌ای با تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را پشتوانه نظام و پیام روشنی به بیگانگان و بدخواهان کشور عزیزمان، در بیهودگی اقداماتشان علیه ایران توصیف کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شورای راهبردی روابط خارجی ضمن تبریک به حجت الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب و همچنین ملت غیور ایران که به رغم مشکلات ناشی از شیوع کرونا و تنگناهای معیشتی با شرکت در انتخابات روز جمعه 28 خرداد 1400 اراده خود را در دفاع از منافع کشور نشان دادند، اعلام می‌دارد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای در طول سال‌های پس از انقلاب همواره پشتوانه نظام بوده و پیام‌های روشنی را به بیگانگان و بدخواهان کشور عزیزمان، در بیهودگی اقداماتشان علیه ایران منتقل کرده است.

شورای راهبردی روابط خارجی همواره تلاش کرده است در دولت‌های مختلف کمک‌های مشورتی لازم را با توجه پیچیدگی‌های روابط بین الملل در اختیار متصدیان امر قرار دهد و در دولت جناب آقای رئیسی نیز در کمک به پیشبرد اهداف عالیه نظام در صحنه روابط خارجی کشور دریغ نخواهد کرد.

امید است که دولت محترم آینده تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت مقام معظم رهبری که براساس قانون اساسی کشور عهده‌دار تعیین راهبردها و سیاست‌های کلان کشور هستند، بتواند در جهت حل مشکلات کشور گام‌های قاطع و مؤثری را بردارد و عظمت و اقتدار کشور عزیزمان را در صحنه روابط خارجی، هر چه بیشتر به منصه ظهور برساند.

شورای راهبردی روابط خارجی

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *