جدیدترین مطالب

افزایش شهدای غزه به ۳۴۰۴۹ نفر

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و چهار هزار و ۴۹ نفر رسید و هفتاد و شش هزار و ۹۰۱ نفر هم تاکنون زخمی شدند.

Loading

أحدث المقالات

Loading

لغو ویزای آمریکا نشانی از پوچی شعارهای حقوق بشری

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ | نمای راهبردی

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها:نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی ممنوعیت ورود مسافران هفت کشور اسلامی به آمریکا را مغایر دموکراسی دانست و گفت: این اقدام نشانه پوچ بودن شعارهای حقوق بشری این کشور است.

مسعود پزشکیان در مورد لغو ویزای آمریکا برای برخی کشورهای اسلامی افزود: امروز آمریکا به ظاهر دم از دموکراسی می زند ولی هر جا به نفعش باشد از آن استفاده می کند. وی تصریح کرد: آمریکا زمانی باید از دموکراسی سخن بگوید که دیواری به روی مردم دیگر کشورها نکشد، آنان چه طور دم از دموکراسی می زنند و برای دیگر کشورها محدودیت ایجاد می کنند؟
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای من بسیار ناراحت کننده است که یک کشوری در مورد مردم کشور ما بگوید که به آنجا وارد نشوند؛ اما نباید ضعف نشان دهیم.  پزشکیان اضافه کرد: لغو ویزای آمریکا باید تلنگری برای ما باشد و بار دیگر به داشته های خودمان نگاه و آن ها را تقویت کنیم. اصلا این خود ما ایرانیان هستیم که به آن جا نمی رویم.
وی اظهار کرد: ما ایرانیان باید خود را بالا ببریم و توانمندی هایمان را آنقدر قوی کنیم که از هر آنچه آنان هستند بی نیاز شویم، ولی اگر در ضعف و ناتوانی بمانیم و در نیاز غرق شویم برای ما مشکل ایجاد می شود.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا در یک فرمان اجرایی خواستار ممانعت از ورود مسافران هفت کشور اسلامی همچون جمهوری اسلامی ایران شد.

منبع: ایرنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *