جدیدترین مطالب

آغاز به کار اجلاس بین‌المللی سن‌پترزبورگ

دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشور‌ها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور مقامات امنیتی و دفاعی بیش از یکصد کشور، از جمله جمهوری اسلامی ایران در سن پترزبورگ روسیه آغاز شد.

تداوم سیاستی بی‌تاریخ

تداوم سیاستی بی‌تاریخ

مجید خورشیدی در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: چهل و چهارسال قبل در یک تصمیم ناسنجیده و مغرورانه، جیمی کارتر و مشاورنش تصمیم گرفتند تا با عملیات و حمله ای مشابه فیلم های هالیوودی به خاک ایران بتوانند جاسوس هایشان را از تهران خارج کرده و پیروزمندانه در واشنگتن و نیویرک رژه افتخار بروند. آن روز طوفان شن در آستین دست انتقام الهی در روزهای نخست انقلاب اسلامی که هنوز شیرازه امور قوام کافی نیافته بود و نوعی از پراکندگی و ابهام بر فضا حاکم بود آمریکایی ها را ناکام و سرافکنده کرد.
Loading

أحدث المقالات

آلمان کمک مالی به آنروا را از سر می‌گیرد

لندن – ایرنا – وزارت امور خارجه آلمان در پی انتشار گزارش تحقیقاتی که ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا را رد می‌کند، اعلام کرد که کمک‌های خود به این سازمان بین‌المللی را از سر می‌گیرد.

مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی

تهران– ایرنا- نیروی هوایی کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد سئول و واشنگتن رزمایش فضایی مشترکی را برای آنچه که «دفع حملات مختل کننده سیستم موقعیت‌یابی جهانی (GPS) و سایر تهدیدات فضایی کره شمالی» عنوان شد، برگزار کردند.

Loading
رییس شورای راهبردی روابط خارجی:

حزب الله نقطه اتکای ایران در منطقه است

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ | خبرهای شورا

شورا آنلاین: رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: مقاومت و به ویژه مقاومت لبنان، حزب الله و رهبری آن برای ما بسیار عزیز و نقطه اتکای ما در منطقه است.

دکتر سیدکمال خرازی عصر امروز در دیدار عبدالحلیم فضل الله، رییس مرکز مشورتی مطالعات و اسناد حزب الله لبنان گفت: سربازان فداکار حزب الله باعث افتخار جهان اسلام هستند و توفیق بیشتر آنها را از خداوند متعال خواستاریم.

وی با اشاره به موفقیت های مقاومت در سوریه، عراق و یمن گفت: با تداوم این پیروزی ها می توان امیدوار بود که سیاست های ارتجاعی ضد مقاومت در منطقه با شکست مواجه شود.

در این ملاقات، طرفین با تبادل نظر درباره تازه ترین تحولات منطقه، بر ضرورت ادامه روشنگری علیه گروه های تکفیری، مبارزه با سیاست بیگانگان و مرتجعین در ایجاد اختلاف بین شیعیان و  اهل تسنن و مهار درگیری ها میان کشورهای منطقه تاکید کردند.

پس از این دیدار، فضل الله در نشستی با کارشناسان مسایل منطقه به تشریح تازه ترین دستاوردهای مقاومت و افق پیش روی مقاومت پرداخت.

گزارش تصویری این خبر را می توانید در این لینک ملاحظه کنید.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *