جدیدترین مطالب

روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد

رسانه‌های پاکستان با پرداختن به دستاورد‌های سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد نوشتند ایران و پاکستان در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی به پاکستان پیامی قاطع در مورد عزم مشترک خود برای تقویت روابط در تمامی حوزه‌های همکاری دوجانبه صادر کردند.

سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است

درحالیکه بسیاری از رسانه های پاکستانی اخبار مبنی بر تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی واشنگتن درصورت توسعه مناسبات تجاری با جمهوری اسلامی ایران را منتشر می کنند، وزیر دفاع این کشور سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد را موفق ارزیابی کرده و‌ آن را تحولی بزرگ قلمداد کرد.

پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه

اعتصاب کارکنان بخش‌های کنترل پرواز فرودگاه‌های فرانسه باعث شده هزاران پرواز لغو و برنامه ریزی صد‌ها هزارمسافر بهم بخورد و سرگردان شوند.

Loading

أحدث المقالات

فلج سیاسی آمریکا!!!

اخبار را ورق می زدم به مطلبی که نشریه واشنگتن پست در باره امضای لایحه کمک های آمریکا به کی یف اشاره می کند رسیدم.

Loading
شورای راهبردی روابط خارجی با حضور صاحبنظران بررسی می کند

پیامدهای راهبردی انتخابات آمریکا

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ | خبرهای شورا

شورا آنلاین: سایت شورای راهبردی روابط خارجی، روز یکشنبه مورخ ۱۶ آبان ۱۳۹۵ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ نشست "پیامدهای راهبردی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" را برگزار می کند.

آقایان دکتر فواد ایزدی، دکتر محمد جمشیدی، دکتر محمدکاظم سجادپور و دکتر ناصر هادیان در این نشست سخنرانی می کنند و به سوالات حاضران پاسخ خواهند داد.
چنانچه تمایل به حضور در این جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ دارید، از شما دعوت می شود با شماره تلفن های 22546736 و 22546355 تماس حاصل فرمایید.
به دلیل محدودیت فضای موجود، اولویت با عزیزانی است که زودتر ثبت نام فرمایند.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *