أحدث المقالات

ببینید | این پایگاه نظامی اسرائیل مبدا حمله به ساختمان کنسولگری ایران بود

پایگاه نظامی امنیتی جاسوسی نواتیم اسرائیل یکی از چند هدف مشروع نیروهای انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق» بود که با خسارات جدی مواجه شد. این پایگاه آشیانه مهم‌ترین پرنده‌های تحت مالکیت اسرائیل از جمله F35،هرکولس C130 و هواپیماهای تجاری و دولتی از جمله بویینگ 707 است. نواتیم در جنوب اسرائیل با فاصله 1100 کیلومتری از خاک ایران قرار دارد. پایگاهی است که مبدا حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود. منبع: دانشجو

Loading

پیام تسلیت دکتر خرازی به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با انتشار پیامی، رحلت یار امام و هم‌سنگر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت یار امام و هم‌سنگر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به ملت غیور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. او که به امیرکبیر، معمار ایران نوین عشق می‌ورزید، خود امیرکبیر زمان بود و شگفتا آنکه در شب شهادت امیرکبیر به ملکوت اعلی پیوست. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش تاریخی خود را در دوران پیش از انقلاب، دوران دفاع مقدس، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌خوبی ایفا کرد. پس از جنگ تحمیلی سردار سازندگی بود و در بنیان‌گذاری طرح‌های بزرگ ملی نام جاودان خود را به ثبت رساند. در صحنه روابط خارجی معمار روابط خارجی کشور پس از جنگ بود و شخصاً برای حل مشکلات سیاست خارجی وقت می‌گذاشت و پیگیری می‌کرد. از خداوند بزرگ علو درجات آن بزرگ‌مرد را مسئلت و صبر و شکیبایی خانواده محترم ایشان را آرزو دارم.

سید کمال خرازی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *