جدیدترین مطالب

ملت یمن علی رغم همه فشارها همچنان حامی فلسطین است

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با تاکید بر اینکه موضوع جنایت صهیونیست ها در غزه ننگی بر همه انسان هاست گفت : ملت یمن با وجود تمام فشارها تغییری در موضع اش در قبال فلسطین نداشته است . 

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

گزارش‌های فاش شده نشان می‌دهد تیمز واتر بزرگترین شرکت آب انگلیس که یک چهارم جمعیت انگلیس از مشترکان آن هستند ۱۵ میلیارد پوند بدهی به بار آورده است.

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

Loading

أحدث المقالات

فلسطین در کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو

مسکو- ایرنا- مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور میخائیل باگدانوف نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

مکرون: به برزیل برای تولید زیردریایی هسته‌ای کمک می‌کنیم

تهران- ایرنا- امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در مراسم به آب اندازی سومین زیردریایی دیزلی برزیل به نام «تونِلِرو» که طراحی آن توسط فرانسه انجام شده است، گفت: به برزیل برای تولید زیردریایی هسته‌ای کمک می‌کنیم.

Loading
دکتر خرازی در دیدار با رئیس موسسه شرق‌شناسی آکادمی علوم روسیه:

هدف آمریکا از تحریم ایران محقق نمی‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به سابقه چهل ساله تحریم ایران از سوی آمریکا تصریح کرد: ایرانی‌ها این بار هم از تحریم سربلند بیرون خواهند آمد و آمریکا به هدفش نائل نخواهد شد.

دکتر سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی که در مسکو به سر می‌برد، با ویتالی نائومکین، رئیس موسسه شرق شناسی آکادمی علوم روسیه دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در این دیدار درباره همکاری‌های دو کشور و مسائل منطقه و بین‌المللی با یکدیگر گفتگو کردند.

دکتر خرازی در این دیدار اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران جدید نیست، بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌های آمریکا علیه ایران آغاز شد و اخیرا فقط تشدید شده است.

وی اشاره کرد که آمریکا فکر می‌کند با تشدید تحریم‌‌ها، نظام ایران را با مشکل روبرو می‌سازد، درحالی‌که ایرانی‌ها اجازه نمی‌دهند به استقلال کشورشان لطمه‌ای وارد شود و با همبستگی بالا از منافع خود دفاع می‌کنند. ایرانی‌ها بارها در طول چهل سال گذشته این روحیه را از خود نشان داده‌اند و این بار هم از تحریم سربلند بیرون خواهند آمد و آمریکا به هدفش نائل نخواهد شد.

نائومکین هم در این دیدار اظهار داشت ایران شریک کلیدی روسیه است و نقش مهم ایران در ایجاد ثبات در سوریه انکارناپذیر است.

وی ادامه داد گفتگوهای آستانه درباره سوریه نقش مهمی در حل بحران این کشور داشته و لازم است ادامه داشته باشد.

نائومکین با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران و روسیه گفت: اقدام آمریکا غیرمسئولانه و غیرقانونی و رفتار آمریکا در قبال مسائل بین‌المللی موجب نگرانی است.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *