جدیدترین مطالب

ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا

تجمع‌های مسالمت آمیز ضد صهیونیستی در آمریکا، با این بهانه که اقدامات و تحرکات ضد یهودی است به شدت سرکوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از دستگیرشدگان شرکت کننده در این تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خود یهودی هستند.

افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس

جفری دونالدسون رهبر پیشین حزب سلطنت طلب و اتحادگرای ایرلند شمالی، ” دی یو پی” (DUP)، امروز در دادگاهی در ایرلند شمالی، با ۱۱ اتهام تعرض جنسی، از جمله یک فقره تجاوز جنسی روبرو و متهم شد.

Loading

أحدث المقالات

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با مقامات سه کشور در حاشیه اجلاس سن‌پترزبورگ

مسکو- ایرنا- نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ روسیه با مقامات عالی شرکت‌کننده از چین، برزیل و آفریقای جنوبی به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

مشاور امنیت ملی آمریکا: اگر مسکو به تهران سلاح بدهد ثبات در خاورمیانه متزلزل می‌شود / ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح بدهد این موضوع ثبات در خاورمیانه را متزلزل می‌کند».

کاخ سفید: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود

نیویورک – ایرنا- مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ابراز نگرانی از همکاری های نظامی ایران، روسیه و کره شمالی مدعی شد که پیشنهادات نظامی روسیه به ایران و کره شمالی می تواند منجر به افزایش بی ثباتی منطقه خاورمیانه شود.

Loading
سایت شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می کند

نشست «ژئوپلیتیک انرژی»

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: سایت شورای راهبردی روابط خارجی دوشنبه 9 اسفند 1395 میزبان نشست تخصصی «ژئوپلیتیک انرژی» است.

سخنرانان این نشست دکتر عباس ملکی و دکتر عبدالرضا فرجی راد هستند.

این نشست ساعت 17 تا 19 در ساختمان 2 شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای ثبت‌نام و حضور در این نشست با شماره‌های 22546736 – 22546355، شناسه تلگرامی @smostafa86  یا ایمیل site@scfr.ir تماس بگیرند.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *