جدیدترین مطالب

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو

مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سفرا و شخصیت‌های سیاسی بیش از ۸۰ کشور جهان و نیز مقامات بلندپایه دفاعی و مدیران اندیشکده‌های راهبردی روسیه در مسکو برگزار شد.

شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی

زائران در حرم حضرت زینب (س) در شهر دمشق با پخش نقل و شیرینی پاسخ تنبیهی ایران را تبریک گفتند و اعلام کردند ۷۵ سال است که در انتظاریم، حمله موشکی ایران لبخند را بر لب‌های مظلومان نشاند.

Loading

أحدث المقالات

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر پورن‌ وارد چهارمین روز شد

دونالد ترامپ صبح جمعه در چهارمین روز از محاکمه خود، در دادگاهی با حضور ۱۲عضو اصلی هیات منصفه و یک نفر علی‌البدل که همگی از قبل انتخاب شده بودند وارد شد. پنج عضو علی‌البدل دیگر نیز احتمالا تا پایان هفته انتخاب خواهند شد. ترامپ در لحظه ورود طوری به نظر می‌رسید که گویی رویداد‌های اخیر اندکی بر او تأثیر گذاشته است

ببینید | واکنش نفیسه کوهنورد، خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی به اتفاقات امروز اصفهان: هیمنه اسرائیل زیر سوال رفت

نفیسه کوهنورد، خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی گفت: همه این حمله اسرائیل به ایران را مسخره می‌کنند؛ می‌گویند اسرائیل ببر کاغذی است؛ اکنون هیمنه اسرائیل زیر سوال رفته و در واقع این یک پیروزی برای ایران و محور مقاومت است!/پارسین

Loading

بررسی امکان سنجی تغییر و تحول در نظام بین الملل موجود

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: شورای راهبردی روابط خارجی نشست تخصصی " بررسی امکان سنجی تغییر و تحول در نظام بین الملل موجود" برگزار می کند.

سخنرانان این نشست که به همت دبیرخانه شورا برگزار می شود، دکتر عنایت الله یزدانی، دکترغلامرضا کریمی و  دکتر محمدعلی بصیری خواهند بود.

این نشست یکشنبه هشتم مردادماه  از ساعت 17تا19 در ساختمان شورا به نشانی پاسداران، بهستان یکم، نبش رام، پلاک ۱۲ برگزار خواهد شد.

برای هماهنگی بیشتر و ثبت نام حضور در این نشست با شماره ۲۲۵۴۶۵۴۰ تماس حاصل بفرمایید.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *