جدیدترین مطالب

رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است

عضو دفتر سیاسی حماس گفت تلاش‌های نتانیاهو و کابینه او برای آزادی اسرای اسرائیلی با گزینه نظامی شکست خورد و هیچ جایگزینی برای یک توافق حقیقی برای مبادله اسرا با مقاومت وجود ندارد.

ایران در حمله به اسرائیل از حق قانونی دفاع از خود استفاده کرد

نماینده مجلس انگلیس خطاب به اسرائیل و حامیانش گفت: شما تصور می‌کردید صبر راهبردی ایران، یک بلوف است و فقط حرف می‌زند و از عمل خبری نیست، آنچه روی داد نشان داد که درباره جمهوری اسلامی ایران، اشتباه می‌کردید.

نتانیاهو تصمیم گرفت جنگ غزه را بین المللی کند

تحلیلگر فرانسوی گفت: این نتانیاهو بود که تصمیم گرفت جنگ غزه را با حمله به کنسولگری ایران بین المللی کند و اکنون به جای آنکه موضوع روز ادامه کشتار در غزه باشد، رهگیری ۹۰ درصد موشکهاست.

Loading

أحدث المقالات

ببینید | کره شمالی موشک مافوق صوت جدید آزمایش کرد

موشک مافوق صوت جدید این کشور که با سوخت جامد کار می‌کند، با «موفقیت» آزمایش شده است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که بر این آزمایش موشکی نظارت داشت، پس از صدور دستور پرتاب آن، گفته است که «کره شمالی یک سلاح تهاجمی استراتژیک قدرتمند دیگر را توسعه داده و به هدف خود برای دستیابی به موشک‌هایی بر پایه سوخت جامد با بردهای مختلف و قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دست یافته است». منبع: اعتماد

Loading
سلسله نشست های تخصصی بررسی نظام بین الملل آینده:

برگزاری نشست تخصصی تبیین نظام های بین الملل بدیل

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین- نشست تخصصی «تبیین نظام های بین الملل بدیل » به میزبانی شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می شود.

سخنرانان این نشست که به همت دبیرخانه شورا برگزار می شود، دکتر هرمیداس باوند، دکتر علی آدمی و خانم دکتر آناهیتا معتضد  خواهند بود.

این نشست روز  یکشنبه 22 مرداد ماه- ساعت 17 تا 19 در ساختمان شورا به نشانی پاسداران، بهستان یکم، نبش رام، پلاک ۱۲ برگزار خواهد شد.

برای هماهنگی بیشتر و ثبت نام حضور در این نشست با شماره ۲۲۵۴۶۵۴۰ تماس حاصل بفرمایید.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *