جدیدترین مطالب

نماز باران در بنگلادش

هزاران نفر از مردم بنگلادش روز چهارشنبه در داکا پایتخت این کشور نماز باران خواندند.

Loading

أحدث المقالات

اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل را متوقف کردیم

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان که به آنکارا سفر کرده است گفت: برای حفظ روابط تجاری با اسرائیل تلاش نمی‌کنیم و این امر پایان یافت. نوار غزه درحال از بین رفتن است درحالی که غربی‌ها در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. در مساله تبادل اسرا تلاش می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه توافقی حاصل شود.

تأکید کنعانی بر حق ایران در میدان آرش

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان…

تشدید حملات قبایل سوریه به مقر شبه‌نظامیان تحت حمایت آمریکا در «دیرالزور»

دمشق- ایرنا- منابع خبری سوری امروز (چهارشنبه) از تشدید حملات مبارزان قبایل سوریه در حومه دیرالزور به مواضع شبه نظامیان موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) وابسته به آمریکا در این منطقه خبر دادند.

فایننشال‌تایمز: اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرده است / تل آویو اقدام به خریداری ۴۰ هزار چادر کرده تا غیرنظامیان در این شهر را به خان یونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل کند

فایننشال‌تایمز به نقل از مقام‌های آگاه مدعی شده‌اند غیرنظامیانی که در این شهر واقع در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه پناه گرفته‌اند به یک منطقه امن ساحلی به نام «المواسی»، شهر خان یونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل خواهند شد. مطابق این ادعا، اسرائیل برای انجام این حمله اقدام به خریداری ۴۰ هزار چادر کرده است.

Loading

دکتر خرازی: سفری به عراق در زمان وزارت ناجی صبری نداشتم

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین - گفتگو: رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بی اساس خواندن اظهارات و داستان سرایی نورالدین پیرموذن نماینده پناهنده در آمریکا تاکید کرد: سفری به عراق در زمان وزارت ناجی صبری نداشتم.

سید کمال خرازی ضمن بی اساس خواندن اظهارات و داستان سرایی نورالدین پیرموذن و طرح مطالبی به نقل از وی در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در زمان وزارت ناجی صبری هیچ گونه سفری به عراق نداشته و تنها سفرم در زمان وزارت سعید الصحاف بوده که با صدام حسین هم ملاقات مفصلی داشتم.

اخیراً یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی که طی سال‌های گذشته به آمریکا پناهنده شده است در اظهاراتی بی اساس مدعی شده است که کمال خرازی در زمان تصدی وزارت امور خارجه عراق سفری به عراق داشته و مسائلی را در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرده است.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *