جدیدترین مطالب

آمریکا گزینه‌های حمله به ایران را خط زد

آمریکا گزینه‌های حمله به ایران را خط زد

محمد علی مهتدی در یادداشتی می نویسد: اکنون قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در اوج است و نه فقط حریم ایران بلکه خاک سوریه و هر جا که مستشاران نظامی ایران حضور داشته باشند را پوشش می دهد.

عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم

عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم

حضور هیاتی قضایی از جمهوری اسلامی ایران در دمشق به منظور هماهنگی با سوریه و عراق به منظور مبارزه با تروریسم نشان از عزم و اراده ای جدی در منطقه در راستای تحقق امنیت پایدار است.
Loading

أحدث المقالات

مقاومت اسلامی عراق: حمله دیشب به پایگاه «کالسو» کار اسرائیل بود / به یک هدف کلیدی در جنوب اسرائیل حمله کردیم

این گروه‌های مسلح در بیانیه‌ای اسرائیل را به هدف قرار دادن پایگاه «کالسو» در استان بابل عراق متهم کرده و اعلام کردند که حمله پهپادی روز شنبه «در پاسخ به کشتار غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی‌» به‌دست اسرائیل و «تجاوز دشمن صهیونیستی به حاکمیت عراق با هدف قرار دادن پایگاه‌های حشد شعبی» صورت گرفت.

کانال ۱۳ اسرائیل: مشاجره بین نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان / نتانیاهو صدایش را بالا برد و به بربوک گفت ما مثل نازی‌ها نیستیم

بنا بر گزارش شبکه اسرائیلی “کانال ۱۳”، در جریان سفر آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان به فلسطین اشغالی مشاجره نسبتا شدیدی بین او و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیراسرائیل پشت در‌های بسته رخ داده است.

دستور دولت بایدن به چند ارگان آمریکایی: درباره حادثه ایران به طور علنی صحبت نکنید

تهران-ایرنا- «واشنگتن‌پست» گزارش داد که مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به این روزنامه گفتند که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به آنها دستور داده است که درباره ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان، به طور علنی صحبت نکنند.

آمادگی پاکستان برای استقبال از رئیس جمهور ایران

اسلام آباد-ایرنا- رئیس جمهور ایران در دوشنبه پیش رو تهران را به مقصد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان ترک خواهد کرد.در آستانه این سفر گزارش خبرنگار ایرنا حاکی از تزئین خیابان‌های پایتخت پاکستان با پرچم جمهوری اسلامی ایران است. به طوری که در میادین اصلی شهر و مقابل کاخ ریاست جمهوری پاکستان این تزئینات به چشم می‌خورد.

هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی ۱۴۰۰ پرواز در ۵ روز

هرج و مرج در فرودگاه دبی ادامه دارد. فرودگاه بین المللی دبی ۳ روز پس از سیل، همچنان با هرج و مرج ناشی از کنسلی پروازها روبه‌رو است و تلاش برای پاکسازی و بازگشایی باندهای فرودگاه ادامه دارد.

Loading
دکتر خرازی درباره سخنان اخیر ترامپ:

امروز دنیا با شخصیتی شبه هیتلر روبروست

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: امروز دنیا با شخصیتی شبه هیتلر روبروست و تنها چاره آن، مقاومت در برابر چنین دیکتاتوری است که برهم زننده نظم جهانی است.

دکتر سید کمال خرازی، رئیس شورای روابط خارجی درباره سخنان اخیر ترامپ علیه ملت ایران گفت: او به اختلال شدید خودبزرگ بینی مبتلاست و در پی پایه گذاری یک نظام دیکتاتوری جهانی است.

وی افزود: کسی که از سازمان‌های بین المللی به راحتی خارج می شود و زیر تعهدات کشورش می زند، این پیام را می دهد که تمام تلاش‌هایی که از ابتدای تاسیس سازمان ملل برای ایجاد امنیت دسته جمعی انجام گرفته بوده است، باطل است و همه باید از یک قدرت مطلق یا دیکتاتوری جهانی پیروی کنند، در غیر این صورت با انواع تحریم‌ها و فشارها و حتی تجاوز نظامی روبرو خواهند شد.

رئیس شورا گفت: امروز دنیا با شخصیتی شبه هیتلر روبروست و تنها چاره آن، مقاومت در برابر چنین دیکتاتوری است که برهم زننده نظم جهانی است.

دکتر خرازی تصریح کرد: بدون شک، ملت ایران که 40 سال مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا را تجربه کرده است، از رفتارهای دیکتاتورمآبانه ترامپ نمی‌هراسد و با قدرت تمام به هرگونه اقدام آمریکا پاسخ مناسب خواهد داد.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *