جدیدترین مطالب

بررسی دستاورد‌های ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 

اندیشمندان، ایران‌شناسان، مورخان و شرق‌شناسان روسیه و حوزه اوراسیا، در همایشی علمی- بین‌المللی به میزبانی مرکز (انستیتو) شرق‌شناسی روسیه، عملکرد جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف و نقش کشورمان در صحنه تحولات منطقه و جهان را واکاوی کردند.

Loading

أحدث المقالات

پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله

حزب‌الله از ابتدای ورود به نبرد طوفان الاقصی تاکنون علاوه بر عملیات‌های موشکی پیشرفته ضد مواضع صهیونیست‌ها در داخل فلسطین اشغالی، یک معادله جدید را در برابر دشمن ترسیم کرده که مربوط به قدرت پدافندی مقاومت و سرنگونی اهداف اسرائیل در آسمان است.

نیوزویک: آمریکا رو به افول است

تهران-ایرنا- نشریه آمریکایی “نیوزویک” در مقاله‌ای با اشاره به شکست‌های متعدد امریکا در سیاست‌های عمومی، سیاست‌های ناکارآمد فزاینده، تا اپیدمی مشکلات روانی در میان جوانان آمریکایی نوشت: آمریکای قرن بیست‌ویکم روبه‌زوال می‌رود.

بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه به خبرآنلاین درباره اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل گفت: تصور آنها این است که اگر رای مثبت بدهند، مبارزات فلسطینی گسترش پیدا کرده و مبنای سیاسی پیدا می‌کند. چون به عنوان یک دولت دیده می‌شوند و مساله اتهام تروریست بودن به گروه‌های فلسطینی رنگ می‌بازد.

Loading
دکتر خرازی در دیدار با بشار اسد اظهار داشت

دشمنان سوریه دست از توطئه برنخواهند داشت

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: دکتر خرازی در دیدار با بشار اسد گفت: دشمنان سوریه و جبهه مقاومت دست از توطئه های خود برنخواهند داشت و لازم است در دوران بازسازی سوریه به توطئه های دشمن و بویژه توطئه بعضی از کشورهای منطقه توجه جدی بعمل آید.

دکتر خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی امروز صبح (1/11/1396) در دمشق با آقای بشار اسد، رئیس جمهور سوریه ملاقات کرد.

در ابتدای این دیدار، دکتر خرازی ضمن تبریک پیروزی های ماه های اخیر نیروهای نظامی سوریه و متحدین بر علیه نیروهای تروریستی اظهار داشت: این پیروزی ها با تلاش نیروهای سوریه و متحدین آنها صورت گرفته و بایستی تلاش های بیشتری صورت پذیرد تا بقیه خاک سوریه نیز از تسلط  تروریست ها خارج گردد.

دکتر خرازی در ادامه افزود: دشمنان سوریه و جبهه مقاومت دست از توطئه های خود برنخواهند داشت و لازم است در دوران بازسازی سوریه به توطئه های دشمن و بویژه توطئه بعضی از کشورهای منطقه توجه جدی بعمل آید.

آقای بشار اسد نیز ضمن تشریح جنگ سوریه و تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران به نقش مقام معظم رهبری در این پیروزی ها تاکید نمود و افزود: استواری و آینده نگری نیروهای ایرانی و متحدین آنها در جبهه های جنگ نقش قابل توجهی در این پیروزی ها داشته است. رئیس جمهور سوریه گفت: امیدواریم همچنانکه مردم عراق با حمایت ایران توانستند بر تروریست ها پیروز گردند، در سوریه نیز پیروزی نهایی بر نیروهای تروریستی حاصل گردد.

آقای بشار اسد همچنین اظهار داشت که رهبری مخالفت با مردم و دولت سوریه را آمریکا در اختیار دارد و بقیه در طرح های مختلف آمریکا بازی می کنند. وی اظهار امیدواری کرد که کردهای شمال سوریه نیز با دولت سوریه به توافق برسند و این منطقه از نفوذ آمریکا و حامیان تروریست ها پاک گردد.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *