جدیدترین مطالب

ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در دیدار با مقامات پاکستانی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این کشور از جمله روند خصوصی سازی هواپیمایی ملی و فرودگاه‌ها و همچنین بخش گردشگری اعلام آمادگی کرد.

Loading

أحدث المقالات

Loading
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در دیدار سفیر جدید نروژ تشریح کرد:

شرط تداوم تعهد ایران به برجام

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد: تا زمانی که اروپا به برجام متعهد باشد و جریان فعالیت‌های اقتصادی ادامه یابد، ایران نیز به برجام متعهد خواهد بود.

لارس نوردروم (Lars Nordrum)، سفیر جدید نروژ در ایران امروز با دکتر سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار کرد.

در این دیدار، مسائل مختلف منطقه‌ای و همچنین روابط ایران و نروژ مورد گفتگو قرار گرفت.

سفیر نروژ تأکید کرد که کشورش و اروپا به برجام متعهدند و به همین جهت، فعالیت‌های اقتصادی خود را با ایران ادامه خواهند داد.

وی افزود: با وجود فشارهایی که از جانب دولت آمریکا در رابطه با برجام اعمال می‌شود، تلاش می‌کنیم پروژه‌های خود با ایران را به‌پیش ببریم.

دکتر خرازی نیز در این ملاقات، سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد و اظهار داشت: سیاست ایران در جهت امنیت و ثبات منطقه‌ای است و حضور ایران در کشورهای عراق و سوریه، در راستای مبارزه با تروریسم و امنیت ایران و کشورهای دوست بوده است.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی افزود: تا زمانی که اروپا به برجام متعهد باشد و جریان فعالیت‌های اقتصادی ادامه یابد، ایران نیز به برجام متعهد خواهد بود.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *