جدیدترین مطالب

عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم

عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم

حضور هیاتی قضایی از جمهوری اسلامی ایران در دمشق به منظور هماهنگی با سوریه و عراق به منظور مبارزه با تروریسم نشان از عزم و اراده ای جدی در منطقه در راستای تحقق امنیت پایدار است.

افزایش شهدای غزه به ۳۴۰۴۹ نفر

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و چهار هزار و ۴۹ نفر رسید و هفتاد و شش هزار و ۹۰۱ نفر هم تاکنون زخمی شدند.

Loading

أحدث المقالات

اذعان آمریکا و غرب به دست برتر روسیه در جنگ با اوکراین

تهران-ایرنا- پیشروی‌های نیروهای روسیه در جنگ با اوکراین، برخی از مقام‌های آمریکایی و غربی را بر آن داشت تا به‌رغم سرازیر شدن انبوه سلاح‌ها به کی‌یف، خواستار کمک بیشتری به این کشور شوند و در واقع بر شکست قریب الوقوع اوکراین در برابر روسیه اذعان کنند.

کی یف طی 24 ساعت گذشته حدود 380 سرباز خود را در رویارویی با یگان های ارتش روسیه از دست داد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته نیروهای مسلح اوکراین در جریان نبرد در منطقه عملیات ویژه با گروه‌های نیروهای “غرب” و “مرکز” نیروهای مسلح روسیه حدود 380 نیروی نظامی خود را از دست دادند.

Loading

ملاقات دکتر خرازی با رییس جمعیت اسلامی پاکستان

۱۳۹۷/۰۱/۱۲ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: دکتر کمال خرازی، رییس شورای راهبردی کشورمان به دنبال سفر خود به پاکستان در لاهور با آقای سراج الحق رییس جمعیت اسلامی پاکستان و عضو مجلس سنا ملاقات و گفتگو نمود.

سراج الحق در این ملاقات اظهار داشت ما رابطه با ایران را سیاسی و دولتی تلقی نمی کنیم، بلکه یک نگاه عقیدتی به آن داریم. وی افزود، بعضی اوقات به خاطر فشارهای خارجی فاصله ای ایجاد میشود ولی در سطح مردمی هیچ اتفاقی نمی افتد. سراج الحق با اشاره به اتفاقات و کشتار مردم فلسطین در چند روز اخیر گفت ما از فلسطینیان حمایت و از آنها ستایش میکنیم و باید بین مسلمانان اتحاد و این اتحاد باید علیه اسراییل باشد.

در این ملاقات دکتر خرازی در رابطه با مسایل مربوط به افغانستان، سوریه و روابط دو کشور توضیحاتی ارائه و با این نماینده سنا به گفتگو پرداخت. در این ملاقات تعدادی از علمای طراز اول لاهور و نیز از شخصیت های جمعیت اسلامی پاکستان حضور داشتند.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *