جدیدترین مطالب

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو

مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سفرا و شخصیت‌های سیاسی بیش از ۸۰ کشور جهان و نیز مقامات بلندپایه دفاعی و مدیران اندیشکده‌های راهبردی روسیه در مسکو برگزار شد.

شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی

زائران در حرم حضرت زینب (س) در شهر دمشق با پخش نقل و شیرینی پاسخ تنبیهی ایران را تبریک گفتند و اعلام کردند ۷۵ سال است که در انتظاریم، حمله موشکی ایران لبخند را بر لب‌های مظلومان نشاند.

Loading

أحدث المقالات

امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه قدردانی کرد + فیلم

نیویورک – ایرنا – «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای دو جانبه خود در نیویورک، در دیدار با همتای الجزایری از نقش الجزایر در راستای کمک به توقف نسل کشی رژیم اسرائیل در غزه قدردانی کرد.

کانال ۱۳ اسرائیل: در جریان سفر وزیر خارجه آلمان به اسرائیل مشاجره نسبتا شدیدی بین او و نتانیاهو رخ داده

بنا بر گزارش شبکه اسرائیلی “کانال ۱۳”، در جریان سفر آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان به اسرائیل مشاجره نسبتا شدیدی بین او و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیراسرائیل پشت در‌های بسته رخ داده است. گفته شده است که مشاجره بین این دو سیاستمدار در جریان مشاهده تصاویر ویدیویی که حاکی از شرایط فعلی زندگی در نوار غزه بوده و توسط نتانیاهو نشان داده شده است، صورت گرفته است.

Loading
سایت شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می کند

سوریه و رقابت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و تاثیر آن بر حوزه پیرامونی

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: نشست تخصصی «سوریه و رقابت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و تاثیر آن بر حوزه پیرامونی» به میزبانی شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می شود.

سخنرانان این نشست عدنان محمود، سفیر جمهوری عربی سوریه در ایران و عبدالرضا فرجی راد، مدیر کل شورای راهبردی روابط خارجی خواهند بود.

این نشست روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه – از ساعت 17:30 تا 19:30 در ساختمان شورا به نشانی پاسداران، بهستان یکم، نبش رام، پلاک ۱۲ برگزار خواهد شد.

برای هماهنگی بیشتر و ثبت نام حضور در این نشست با شماره ۲۲۵۴۶۵۴۰ تماس حاصل بفرمایید.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *