جدیدترین مطالب

پاکستان در انتظار سفر رئیس جمهور ایران

رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان گفت: مردم پاکستان برای قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به علت پاسخ دندان شکن این کشور به تهاجم و جنایات رژیم صهیونسیتی، مشتاقانه منتظر استقبال از «دکتر ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران هستند.

آمریکا گزینه‌های حمله به ایران را خط زد

آمریکا گزینه‌های حمله به ایران را خط زد

محمد علی مهتدی در یادداشتی می نویسد: اکنون قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در اوج است و نه فقط حریم ایران بلکه خاک سوریه و هر جا که مستشاران نظامی ایران حضور داشته باشند را پوشش می دهد.

عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم

عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم

حضور هیاتی قضایی از جمهوری اسلامی ایران در دمشق به منظور هماهنگی با سوریه و عراق به منظور مبارزه با تروریسم نشان از عزم و اراده ای جدی در منطقه در راستای تحقق امنیت پایدار است.
Loading

أحدث المقالات

پیامدهای کوتاه مدت پاسخ سخت ایران به رژیم صهیونیستی

پاسخ سخت ایران به رژیم صهیونیستی، پیامدهای کوتاه مدت متعددی را به همراه داشت که آشکار کردن صف‌بندی های منطقه ای و چینش نظامی و تاکتیک های آمریکا در کنار تعمیق شکاف داخلی رژیم صهیونیستی و نتایج مثبت اقتصادی برای کشورهای مقاومت، مهمترین آنها است.

یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است

تهران- ایرنا- یواس‌ای تودی با اشاره به نتایج نظرسنجی‌های اخیر اعلام کرد که محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در میان جوانان این کشور در حال کاهش است و این امر می‌تواند زنگ خطری برای این سیاستمدار دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری ایالات متحده باشد.

Loading
انجمن ایرانی روابط بین الملل و شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می‌کنند

گفتگوی علمی درباره رویکرد دولت ترامپ در قبال برجام و چشم اندازهای پیش روی جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: نشست "گفتگوی علمی درباره رویکرد دولت ترامپ در قبال برجام و چشم اندازهای پیش روی جمهوری اسلامی ایران" با همکاری مشترک انجمن ایرانی روابط بین الملل و شورای راهبردی روابط خارجی برگزار می‌شود.

آقایان دکتر دهشیار، دکتر فرجی راد، دکتر متقی و دکتر صبوری سخنرانان این گفتگوی علمی هستند.

این گفتگوی علمی روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه از ساعت 18 در ساختمان شماره 2 شورا به نشانی خیابان پاسداران – بهستان یکم – نبش خیابان رام – پلاک 12 برگزار می‌شود.

برای ثبت نام و حضور در این نشست می‌توانید با تلفن‌های 22546736 – 22546355 یا ایمیل issa.centraloffice@gmail.com تماس بگیرید.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *