جدیدترین مطالب

رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی علیه ایران دست بردارد

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهور اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.

خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

همزمان با اوج گیری تهدید و تنش‌ها در منطقه و رسیدن بحران غزه به نقطه جوش، قشر‌های مختلف مردم انگلیس بزرگترین تظاهرات علیه حمایت تسلیحاتی نظام انگلیس ازرژیم اسراییل را برابر ساختمان پارلمان انگلیس شکل دادند.

Loading

أحدث المقالات

ببینید | گزارش خبرگزاری فارس از واکنش تبریزی‌ها به همراهیِ احتمالی جمهوری آذربایجان با اسرائیل

گزارشگر خبرگزاری فارس به با حضور در جمع مردم تبریز، از آنان سوال کرد: «اگر اسرائیل قصد داشته باشد از طریق جمهوری آذربایجان به ایران حملۀ احتمالی داشته باشد نظر شما چیست؟»/ فارس

Loading
دکتر خرازی در دیدار با سروزیر ایالت سند پاکستان:

رفع موانع بانکی، لازمه افزایش همکاری‌های اقتصادی

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: دکتر سید کمال خرازی که در پاکستان به سر می برد در کراچی با آقای سید مراد علیشاه سروزیر ایالت سند ملاقات و گفتگو کرد.

 در این ملاقات دو طرف در رابطه با همکاری های دوجانبه بویژه در ایالت سند تبادل نظر نمودند. سروزیر ایالت سند ضمن اشاره به قرارداد دو کشور در زمینه انتقال گاز به پاکستان اظهار امیدواری کرد که هرچه سریعتر این قرارداد به انجام برسد زیرا منافع مردم پاکستان را تامین می کند.

ریاست شورای راهبردی کشورمان نیز آمادگی شرکت های توسعه ای ایران برای مشارکت در پروژه های ایالت سند را اعلام نمود و در پاسخ، آقای مراد علیشاه ضمن استقبال از این موضوع، اظهار داشت که شرکت های ایرانی با شرکت های پاکستانی پروژه هایی را بطور مشترک انجام دهند.

در این ملاقات دو طرف همچنین در رابطه با برداشتن موانع بانکی بین دو کشور گفتگو کردند و دکتر خرازی نیز ابراز امیدواری نمود که مذاکرات دو کشور در زمینه معرفی یک بانک پاکستانی جهت تسهیل تبادلات بانکی بین دو کشور به نتیجه برسد. ایشان تاکید کردند که در صورت فراهم شدن چنین تسهیلاتی، سطح همکاری های اقتصادی دو کشور می تواند افزایش یابد.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *