جدیدترین مطالب

جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش

۵ پناهجو ازجمله سه مرد، یک زن و یک کودک ۵ ساله هنگام عبور از دریای مانش برای رسیدن به انگلستان در یک سانحه دریایی جان باختند.

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه اعلام کرد در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.

افزایش بهای جهانی نفت

به گزارش پایگاه اینترنتی اویل پرایس هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه مه با شش صدم درصد افزایش ۸۱ دلار و ۹۳ سنت معامله شد.

Loading

أحدث المقالات

تشریح مأموریت هیأت بلندپایه امنیتی ایران در اجلاس سن‌پترزبورگ+فیلم

مسکو- ایرنا- نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی در بدو ورود به روسیه اعلام کرد که در اجلاس مقامات عالی امنیتی کشورها و نیز اجلاس دبیران شورای امنیت کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ، احقاق حق مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌شود.

ادعای اندیشکده آمریکایی در زمینه راهبرد روسیه و چین علیه ماهواره‌های واشنگتن

تهران- ایرنا- اندیشکده مطالعات استراتژیک و بین‌المللی واشنگتن (CSIS) در گزارشی ادعا کرد که روسیه و چین در حال ضربه زدن به توازن ماهواره‌ای ایالات متحده بوده و فعالانه به دنبال راه‌هایی برای ناتوان کردن ماهواره‌های آمریکا در فضا هستند.

Loading
سایت شورا با حضور دکتر خرازی و رئیس موسسه مطالعات امنیتی و اروپایی اتریش برگزار می‌کند

ابعاد راهبردی روابط ایران و اروپا

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور دکتر سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران و ورنر فاسلابند رئیس موسسه مطالعات امنیتی و اروپایی اتریش برگزار می شد.

در این جلسه آقایان دکتر خرازی و ورنر فاسلابند ضمن ایراد سخنرانی درباره مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ خواهند داد.

این نشست روز شنبه 14 مهر ماه – ساعت 17:30 در ساختمان شورا به نشانی پاسداران، بهستان یکم، نبش رام، پلاک ۱۲ برگزار خواهد شد.

برای هماهنگی بیشتر و ثبت نام حضور در این نشست با شماره ۲۲۵۴۶۵۴۰ تماس حاصل بفرمایید.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *