جدیدترین مطالب

ملت یمن علی رغم همه فشارها همچنان حامی فلسطین است

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با تاکید بر اینکه موضوع جنایت صهیونیست ها در غزه ننگی بر همه انسان هاست گفت : ملت یمن با وجود تمام فشارها تغییری در موضع اش در قبال فلسطین نداشته است . 

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

گزارش‌های فاش شده نشان می‌دهد تیمز واتر بزرگترین شرکت آب انگلیس که یک چهارم جمعیت انگلیس از مشترکان آن هستند ۱۵ میلیارد پوند بدهی به بار آورده است.

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

Loading

أحدث المقالات

فلسطین در کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو

مسکو- ایرنا- مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور میخائیل باگدانوف نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

مکرون: به برزیل برای تولید زیردریایی هسته‌ای کمک می‌کنیم

تهران- ایرنا- امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در مراسم به آب اندازی سومین زیردریایی دیزلی برزیل به نام «تونِلِرو» که طراحی آن توسط فرانسه انجام شده است، گفت: به برزیل برای تولید زیردریایی هسته‌ای کمک می‌کنیم.

Loading
دکتر خرازی در دیدار جمعی از نخبگان سیاسی اتریش:

ایستادگی ایران متحد مقابل فشارهای آمریکا

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: جامعه ایران به صورت متحد در مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است و سعی می‌کند با توجه به منابع و امکانات داخلی، کمک کشورهای دوست و همچنین سازوکار اروپایی بر این مشکلات غلبه کند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی که در اتریش به سر می‌برد، در نشستی با شخصیت‌ها و نخبگان سیاسی این کشور، مسائل منطقه و روابط ایران و اروپا را بررسی و تحلیل کرد.

در این نشست، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس، وزیر دفاع و وزیر کشور سابق، بعضی نمایندگان پارلمان اتریش و اروپا و روسای موسسات تحقیقاتی سیاسی و بین‌المللی این کشور حضور داشتند.

پس از بیان نظرات دکتر خرازی، شخصیت‌های سیاسی و مطالعاتی فعلی و سابق اتریش به اظهار نظر درباره مسائل سوریه، عراق، یمن و روابط ایران و اروپا و همچنین تاثیرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران و چگونگی مواجهه دولت ایران با این تحولات پرداختند و سوالاتی را مطرح کردند که دکتر خرازی به آن‌ها پاسخ داد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد که با وجود مشکلات فعلی که عمدتا به جهت تحریم‌های آمریکا به وجود آمده، جامعه ایران به صورت متحد در مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است و سعی می‌کند با توجه به منابع و امکانات داخلی و نیز کمک کشورهای دوست و همچنین سازوکار اروپایی بر این مشکلات غلبه کند.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *