جدیدترین مطالب

رهایمان نکن آمریکا

رهایمان نکن آمریکا

بشیر اسماعیلی در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: به نظر می‌رسد که آخرین تلاش‌های اسراییل برای نگاه داشتن بی قید و شرط غرب در کنار خود بی نتیجه خواهد ماند و دنیا آنقدر چالش جدید برای تمدن غربی به ارمغان آورده است که دیگر مثل مسأله اسراییل، نخستین اولویت غرب نخواهد بود‌.
Loading

أحدث المقالات

وزیر خارجه روسیه: مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل‌آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه درباره تنش‌های اخیر بین اسرائیل و ایران اظهار داشت: «مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل‌آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست».

چین: در کنار مردم فلسطین هستیم

تهران-ایرنا- دستیار وزیر امور خارجه چین با بیان اینکه ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در این سازمان، برای بشریت غم‌انگیز بود، تصریح کرد: پکن و اکثریت کشورها در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.

Loading

ملاقات دکتر خرازی و وزیر امور خارجه قطر در حاشیه مجمع دوحه 2022/ بررسی تحولات منطقه و روابط دوجانبه

شورای راهبردی آنلاین: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی امروز در حاشیه مجمع دوحه 2022 با محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، وزیر خارجه قطر ملاقات کرد.

دکتر سیدکمال خرازی در ملاقات با شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی به بررسی تحولات منطقه و روابط دوجانبه پرداخت و بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه تاکید کرد.
وزیر امور خارجه قطر نیز در این ملاقات ضمن اشاره به زمینه های همکاری و استقبال از گسترش و تقویت روابط بر ضرورت حل و فصل مسائل منطقه از طریق گفتگوهای منطقه‌ای تاکید کرد.
وزیر خارجه قطر همچنین با مهم خواندن حضور ایران در مجمع دوحه ٢٠٢٢، بر اهمیت و ضرورت استمرار دیدارها و رایزنی بین مقامات دو کشور تاکید کرد.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *