جدیدترین مطالب

خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

همزمان با اوج گیری تهدید و تنش‌ها در منطقه و رسیدن بحران غزه به نقطه جوش، قشر‌های مختلف مردم انگلیس بزرگترین تظاهرات علیه حمایت تسلیحاتی نظام انگلیس ازرژیم اسراییل را برابر ساختمان پارلمان انگلیس شکل دادند.

مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری

جوانان مسلمان روهینگیایی قربانی سربازگیری اجباری حکومت نظامیان میانمار هستند. جوانان مسلمان روهینگیایی قربانی طرح جدید سربازگیری اجباری ارتش حکومت نظامیان میانمار برای شرکت در جنگ داخلی شده اند.

Loading

أحدث المقالات

اردن: ایران قصد تشدید تنش ندارد/ باید مانع حمله به رفح شد

وزیر خارجه اردن اشغالگری رژیم اسرایئل در منطقه را عامل همه تنش‌ها و بحران‌ها در اراضی اشغالی و منطقه دانست و گفت که این اشغالگری امنیت و ثبات برای تل‌آویو به ارمغان نمی‌آورد و نباید به رژیم اسرائیل اجازه تشدید تنش داد.

پیشنهاد دهشتناک وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در مورد زندانیان فلسطینی/ همه را اعدام کنید

تهران-ایرنا- «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پجشنبه شب پیشنهادی دهشتناک و ضد انسانی برای خالی شدن زندان‌های این رژیم از اسرای فلسطینی ارائه داده است و گفت که همه را اعدام کنید.

Loading

پیام تبریک شورای راهبردی روابط خارجی به رئیس جمهور منتخب

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: شورای راهبردی روابط خارجی با صدور بیانیه‌ای با تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را پشتوانه نظام و پیام روشنی به بیگانگان و بدخواهان کشور عزیزمان، در بیهودگی اقداماتشان علیه ایران توصیف کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شورای راهبردی روابط خارجی ضمن تبریک به حجت الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب و همچنین ملت غیور ایران که به رغم مشکلات ناشی از شیوع کرونا و تنگناهای معیشتی با شرکت در انتخابات روز جمعه 28 خرداد 1400 اراده خود را در دفاع از منافع کشور نشان دادند، اعلام می‌دارد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای در طول سال‌های پس از انقلاب همواره پشتوانه نظام بوده و پیام‌های روشنی را به بیگانگان و بدخواهان کشور عزیزمان، در بیهودگی اقداماتشان علیه ایران منتقل کرده است.

شورای راهبردی روابط خارجی همواره تلاش کرده است در دولت‌های مختلف کمک‌های مشورتی لازم را با توجه پیچیدگی‌های روابط بین الملل در اختیار متصدیان امر قرار دهد و در دولت جناب آقای رئیسی نیز در کمک به پیشبرد اهداف عالیه نظام در صحنه روابط خارجی کشور دریغ نخواهد کرد.

امید است که دولت محترم آینده تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت مقام معظم رهبری که براساس قانون اساسی کشور عهده‌دار تعیین راهبردها و سیاست‌های کلان کشور هستند، بتواند در جهت حل مشکلات کشور گام‌های قاطع و مؤثری را بردارد و عظمت و اقتدار کشور عزیزمان را در صحنه روابط خارجی، هر چه بیشتر به منصه ظهور برساند.

شورای راهبردی روابط خارجی

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *