جدیدترین مطالب

جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد

جاسوس سابق موساد که عملیات طوفان الاقصی و حمله جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کرده بود، گفت این رژیم همچون امپراتوری روم و چنگیزخان محو می‌شود و تا ابد وجود نخواهد داشت.

انتقاد سناتور آمریکایی از کمک مالی به تل آویو

برنی سندرز در سنای آمریکا در مخالفت با تصویب بسته کمک مالی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، تل آویو و تایوان گفت: مردم غزه با جنایت‌های غیرقابل توصیفی مواجه هستند که اسرائیلی‌ها عامل آن هستند.

Loading

أحدث المقالات

ماجرای تلخ انحراف عمدی بخش عمده‌ای از آب‌های مشترک ایران و افغانستان به سمت شوره‌زارها / یک مقام سازمان محیط زیست: تالاب هامون از رودخانه فراه مقدار کمی مرطوب شده اما حجم آن در مقایسه با سیلاب در رودخانه هیرمند بسیار ناچیز است / مداخلات انسانی در مسیر اتفاق افتاده

تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند که طالبان مانند سال‌های گذشته سیلاب هیرمند را به بیابان گودزره انحراف داده است. آب منحرف‌شده ۴۰۰ کیلومتر مربع از گودزره را پوشانده و آب شیرین رودخانه هیرمند را به تلخاب تبدیل کرده است.

جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد

جاسوس سابق موساد که عملیات طوفان الاقصی و حمله جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کرده بود، گفت این رژیم همچون امپراتوری روم و چنگیزخان محو می‌شود و تا ابد وجود نخواهد داشت.

اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده “آمیا” تصریح کرد: اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار است.

Loading
دکتر خرازي در ديدار نخست‌وزير پيشين اردن:

رژیم صهیونیستی عامل تفرقه جهان اسلام

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ | خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: آقای طاهر المصری نخست‌وزیر پیشین اردن که برای شرکت در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران به سر می‌برد، با دکتر خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ملاقات و گفتگو کرد.

آقای المصری در این ملاقات اظهار داشت دشمنان از شرایط کنونی جهان اسلام و روابط ایران و بعضی کشورهای عربی سوءاستفاده می‌کنند و به ایران‌هراسی دامن می‌زنند.

وی اظهار داشت: امروز مسئله فلسطین از اهمیت خاصی برخوردار است و کشورهای اسلامی باید به آن توجه خاصی داشته باشند.

دکتر خرازی نیز در این ملاقات درباره علاقه‌مندی جمهوری اسلامی ایران به وحدت جهان اسلام تأکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی تفرقه میان مسلمانان و به‌ویژه کشورهای منطقه است.

دکتر خرازی همچنین در این ملاقات به تشریح دلایل حضور ایران در سوریه و عراق پرداخت.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *