جدیدترین مطالب

آیا مقدمات صلح پایدار در قفقاز فراهم می شود؟

آیا مقدمات صلح پایدار در قفقاز فراهم می شود؟

رسول اسماعیل زاده دوزال در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: با توجه به تحلیل ها و گزارش ها و موضع گیری های اخیر پیش بینی می شود در صورتی که دو کشور با یک توافق منطقی و مبتنی بر اصول بین المللی و لحاظ منافع همه کشورهای درون قفقازی و همسایگان قفقاز مانع ورود و دخالت قدرت های بیگانه شوند، این توافق پایدار بستر مناسبی برای صلح دائمی در قفقاز خواهد بود.
Loading

أحدث المقالات

وتوی روسیه به نفع پیونگ یانگ؛ قدرت‌های بزرگ باید از خفه کردن کره شمالی دست بردارند

روسیه روز جمعه اعلام کرد که قدرت‌های بزرگ به رویکرد جدیدی در قبال کره شمالی نیاز دارند و ایالات متحده و متحدانش را به تشدید تنش‌های نظامی در آسیا و تلاش برای «خفه کردن» این کشور منزوی متهم کرد.

آیا پاریس برای میزبانی بازی‌های المپیک آماده است؟

تهران- ایرنا- انتشار اخباری در مورد کمک‌های خارجی به پاریس برای تضمین امنیت بازی‌های المپیک و نیز نتایج نظرسنجی‌ها از میزان آمادگی فرانسه برای میزبانی این مسابقات این سوال را مطرح می‌کند که آیا این کشور واقعا برای میزبانی بزرگترین رویداد ورزشی جهان، آمادگی کافی را دارد؟

Loading

پیام تسلیت دکتر خرازی در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با صدور پیامی، ترور دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته کشورمان را محکوم و بر پاسخ حساب‌شده و قاطع به این جنایت تاکید کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

شهادت دانشمند ژرف‌اندیش و افتاده، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جناب آقای دکتر محسن فخری زاده را که سردار میدان علم و فناوری بود به جامعه علمی و دانشگاهی و نیروهای مسلح کشور تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح پرفتوح آن رادمرد که لحظه‌ای از پیگیری اهداف علمی خود در جهت تأمین امنیت کشور و دفاع از میهن عزیزمان غفلت نورزید با شهدای عزیز ایران‌زمین به‌ویژه سردار میدان جنگ و دیپلماسی سپهبد شهید قاسم سلیمانی محشور گردد از خداوند بزرگ صبر جمیل برای خانواده محترم ایشان، دوستان هم‌رزمش و ملت عزیز ایران خواستارم.

بدون شک، جمهوری اسلامی ایران پاسخ حساب‌شده و قاطعی را به جنایتکارانی که شهید فخری زاده را از ملت ایران گرفتند خواهد داد. الیس الصبح بقریب.

 

سید کمال خرازی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *