جدیدترین مطالب

افزایش نظامی گری دولت انگلیس

نخست وزیر انگلیس با سفر به لهستان همسایه اوکراین، از بزرگ‌ترین بسته کمک‌های نظامی انگلیس به اوکراین رونمایی کرد.

Loading

أحدث المقالات

حماس: قصد خروج از قطر را نداریم

تهران- ایرنا- مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان، گفت: سران حماس در دوحه حضور دارند و قصد جابجایی و خروج از قطر را ندارند.

رئیس‌جمهور: تردید نداریم که نظمی عادلانه جایگزین نظم فعلی جهانی می‌شود

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه تردید نداریم که نظمی عادلانه جایگزین نظم فعلی جهانی خواهد شد، افزود: اراده و خواست ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان تحت لوای انسجام و یکپارچگی برای آزادی قدس و پیروزی فلسطین حتما محقق خواهد شد.

سندرز: آمریکایی‌ها انزجار خود را از ماشین جنگی نتانیاهو نشان داده‌اند

تهران- ایرنا- برنی سندرز نماینده مجلس سنای آمریکا با بیان اینکه ما نمی‌توانیم به تامین مالی رژیم صهیونیستی در این جنگ وحشتناک ادامه دهیم، تاکید کرد: آمریکایی‌ها انزجار خود را از ماشین جنگی بنیامین نتانیاهو نشان داده‌اند.

Loading

پیام تسلیت دکتر خرازی در پی رحلت آیت‌الله تسخیری

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: دکتر سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با صدور پیامی رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله تسخیری را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله تسخیری را به خانواده محترم و‌ دوستداران آن مرحوم تسلیت می گویم. آیت‌الله تسخیری در طول عمر پربرکت خود خدمات شایان توجهی در دفاع از انقلاب اسلامی در سازمان‌های بین‌المللی ‌و جوامع اسلامی داشت و‌ تلاش وافری در جهت تقریب مذاهب اسلامی  انجام داد. از خداوند منان علو درجات آن مرحوم را خواستارم.

سید کمال خرازی

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *