جدیدترین مطالب

نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو

کابینه رژیم صهیونیستی نشستی اضطراری را برای بررسی احتمال اقدام دیوان بین المللی دادگستری به صدور حکم بازداشت برای نتانیاهو و دیگر مقامات اسرائیل به علت نسل کشی در غزه برگزار کرد.

تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه

امیرعبداللهیان و شیخ عبدالله بن زاید درباره آخرین تحولات غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و ضرورت توقف این جنایات و نیز دیگر تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

موافقت آمریکا با حمله رژیم صهیونیستی به رفح

حمله به رفح بر اساس «اسلوب جابجایی» انجام خواهد شد در این طرح، رفح به مربع‌های مختلف تقسیم می‌شود که پی در پی هدف قرار می‌گیرند تا افراد مجبور شوند به خان یونس فرار کنند.

Loading

أحدث المقالات

Loading

پیام تسلیت دکتر خرازی در سوگ درگذشت “مرد اخلاق، صداقت و وفاداری”

۱۳۹۸/۱۲/۱۶ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: دکتر سیدکمال خرازی با صدور پیامی، درگذشت حسین شیخ الاسلام، دیپلمات باسابقه کشورمان را که دیشب به رحمت ایزدی پیوست، تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس شورای راهبردی روابط خارجی به مناسبت درگذشت این دیپلمات که دیشب بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مرد اخلاق، صداقت و وفاداری به رحمت ایزدی پیوست.
حسین شیخ الاسلام اسوه صداقت و وفاداری بود. در رفتارش ضوابط اخلاقی را به درستی رعایت می‌کرد. او گرچه ممکن بود با دیگران در مسایل سیاسی اختلاف نظر داشته باشد، ولی غیبت و توهین و بدگویی در تعاملات او با دیگران جایی نداشت. او را از دوران دانشجویی در آمریکا و سپس در ایران و در مراحل مختلف زندگی پرتلاشش می‌شناختم و در وزارت امور خارجه با او همکار بودم. او هیچ وقت در فراز و نشیب زندگی و فعالیت‌های شغلی خویش دوستی، صداقت و اخلاق را از دست نداد و همچنان سرباز وفادار انقلاب ماند و عمرش را وقف تلاش در راستای سیاست خارجی جمهوری اسلامی از جمله حمایت از مستضعفان جهان کرد.
اینجانب درگذشت این دوست عزیز را به خانواده محترم ایشان و همه آشنایان و همکاران وی تسلیت می‌گویم و علو درجات وی را از درگاه احدیت مسئلت دارم.
سید کمال خرازی

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *