جدیدترین مطالب

نماز باران در بنگلادش

هزاران نفر از مردم بنگلادش روز چهارشنبه در داکا پایتخت این کشور نماز باران خواندند.

Loading

أحدث المقالات

فایننشال‌تایمز: اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرده است / تل آویو اقدام به خریداری ۴۰ هزار چادر کرده تا غیرنظامیان در این شهر را به خان یونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل کند

فایننشال‌تایمز به نقل از مقام‌های آگاه مدعی شده‌اند غیرنظامیانی که در این شهر واقع در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه پناه گرفته‌اند به یک منطقه امن ساحلی به نام «المواسی»، شهر خان یونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل خواهند شد. مطابق این ادعا، اسرائیل برای انجام این حمله اقدام به خریداری ۴۰ هزار چادر کرده است.

پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم قبول مسئولیت این تجاوز، به فاصله کمتر از 24 ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند

تهران- ایرنا- رئیس جمهور گفت: آمریکا به دنبال این بود که با عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای منطقه برای این رژیم حاشیه امن ایجاد کند، اما نتوانست و امروز صهیونیست‌ها منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند و ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشورهایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می‌کنند.

Loading
شورای راهبردی روابط خارجی با تبریک و تسلیت شهادت فرمانده معزز سپاه قدس تاکید کرد

شهادت سردار سلیمانی؛ تحولی راهبردی در انتظار منطقه

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ | خبر تاپ, خبرهای شورا

شورای راهبردی آنلاین: شورای راهبردی روابط خارجی با صدور بیانیه‌ای با تبریک و تسلیت شهادت فرمانده معزز سپاه قدس، تاکید کرد: نام قاسم سلیمانی به عنوان یک چهره بی نظیر در تاریخ ایران باقی خواهد ماند. او در حیاتش نقش راهبردی در امنیت کشورمان داشت و ایران زمین و جبهه مقاومت مدیون فداکاری‌های اوست. او بدون شک با شهادتش نیز یک تحول راهبردی را در منطقه ما رقم خواهد زد.

متن کامل پیام تبریک و تسلیت شورای راهبردی روابط خارجی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ

شهادت سردار قاسم سلیمانی سرباز بزرگ اسلام بر او و بر ملت ایران گرامی باد. او به حق تشنه شهادت بود و از اینکه همرزمان او رفته اند و او هنوز در دنیای خاکی است خود را مغبون می دانست. او سرانجام به آرزوی خود رسید.
ولی ملت ایران بزرگ مردی را از دست داد که نقش کلیدی در دفاع از ایران دربرابر توطئه های بیگانگان داشت. او به عنوان محبوب ترین چهره ملی به جای آنکه در پی جاه طلبی و کسب قدرت شخصی باشد در پی اعتلای اسلام بود. او بود که داعش، ساخته آمریکا و مرتجعین منطقه را شکست داد. او بود که اعتماد به نفس را به مردم ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و همه مبارزین بخشید تا از حقوق خود دربرابر تجاوز بیگانگان دفاع کنند.
نام قاسم سلیمانی به عنوان یک چهره بی نظیر در تاریخ ایران باقی خواهد ماند. او در حیاتش نقش راهبردی در امنیت کشورمان داشت و ایران زمین و جبهه مقاومت مدیون فداکاریهای اوست. او بدون شک با شهادتش نیز یک تحول راهبردی را در منطقه ما رقم خواهد زد.
گرگها خوب بدانند در این ایل غریب

گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند

توی گهواره چوبی پسری هست هنوز

شورای راهبردی روابط خارجی

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *