جدیدترین مطالب

ملت یمن علی رغم همه فشارها همچنان حامی فلسطین است

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با تاکید بر اینکه موضوع جنایت صهیونیست ها در غزه ننگی بر همه انسان هاست گفت : ملت یمن با وجود تمام فشارها تغییری در موضع اش در قبال فلسطین نداشته است . 

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

گزارش‌های فاش شده نشان می‌دهد تیمز واتر بزرگترین شرکت آب انگلیس که یک چهارم جمعیت انگلیس از مشترکان آن هستند ۱۵ میلیارد پوند بدهی به بار آورده است.

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

Loading

أحدث المقالات

ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند

تهران- ایرنا- بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.

شهادت ۱۸ فلسطینی در بمباران غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه ۱۸ فلسطینی شهید شدند.

ایرلند: سوء تغذیه کودکان در غزه یک جنایت و رسوایی است

تهران- ایرنا- مایکل مارتین معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه ایرلند در جریان یک نشست خبری مشترک با ینس لنارچیچ کمیسر اتحادیه اروپا در امر مدیریت بحران و کمک‌های بشردوستانه به خبرنگاران، گفت: سوء تغذیه کودکان در غزه یک جنایت و رسوایی است.

نگاهی به موضع چین در قبال انصارالله/ دلیل صبوری پکن چیست؟

بیش از چهار ماه از حمله حماس به اسرائیل می‌گذرد و چین یکی از کشورهایی که اقتصادش تحت‌تأثیر درگیری‌ها در دریای سرخ قرار گرفته؛ اما تاکنون به حوثی‌ها حمله نظامی انجام نداده است. چرا چین با وجود ضررهای اقتصادی تاکنون در برابر حوثی‌ها صبور بوده و چه گزینه‌هایی در برابر چینی‌ها در صورت استمرار وضع فعلی وجود دارد؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.

Loading
استراو در ديدار دکتر خرازي عنوان کرد

عقب ماندن انگلیس در رابطه با ایران

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ | خبرهای شورا

شورا آنلاین: وزیر اسبق امور خارجه انگلیس در ملاقاتی با دکتر سیدکمال خرازی گفت انگلستان در برقراری رابطه با ایران پس از توافق هسته‌ای از دیگر کشورهای اروپایی عقب مانده است.

جک استراو که برای گردشگری به ایران آمده است، دیداری با رئیس شورای راهبردی روابط خارجی داشت. دو طرف در این ملاقات درباره مسائل منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن گفت‌وگو کردند.

دکتر خرازی در این ملاقات گفت: غربی‌ها در مورد یمن استاندارد دوگانه‌ای را در پیش گرفتند. مردم یمن برای آزادی و دموکراسی همراه با گروه‌ها و احزاب دیگر قیام کردند، ولی آمریکا و غرب برای سرکوب این حرکت مردمی از عربستان حمایت می‌کنند، در حالی که در جریان انقلاب‌های رنگی همچون مورد اوکراین، از این حرکت حمایت کردند.

دکتر خرازی ادامه داد: عربستان سیاست نادرستی در یمن در پیش گرفته است و از این اقدام خشونت بار خود نتیجه ای نخواهد گرفت، زیرا یمنی‌ها چیزی ندارند که از دست بدهند.

وی در مورد سوریه اظهار داشت سیاست جمهوری اسلامی ایران در آن کشور حفظ نظام، بازگرداندن آرامش و فراهم کردن شرایط برای انتخابات مردمی است. در غیر این صورت تروریسم بر همه سرزمین سوریه تسلط یافته و منطقه را در خطر جدی قرار خواهد داد.

استراو در همین باره اظهار داشت موفقیت در برابر تروریست‌ها همکاری همه کشورهای درگیر در بحران را می طلبد.

وی درباره وضعیت رابطه ایران با جهان پس از توافق هسته ای اظهار داشت: در بریتانیا هیچ اختلافی در بین احزاب جهت همکاری با ایران وجود ندارد. شرکت‌ها آماده گفتگو هستند، ولی انگلستان از دیگر کشورهای اروپایی عقب مانده است.

در این لینک می‌توانید عکس‌های این ملاقات را مشاهده کنید.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *