جدیدترین مطالب

نماز باران در بنگلادش

هزاران نفر از مردم بنگلادش روز چهارشنبه در داکا پایتخت این کشور نماز باران خواندند.

Loading

أحدث المقالات

اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل را متوقف کردیم

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان که به آنکارا سفر کرده است گفت: برای حفظ روابط تجاری با اسرائیل تلاش نمی‌کنیم و این امر پایان یافت. نوار غزه درحال از بین رفتن است درحالی که غربی‌ها در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. در مساله تبادل اسرا تلاش می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه توافقی حاصل شود.

تأکید کنعانی بر حق ایران در میدان آرش

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان…

تشدید حملات قبایل سوریه به مقر شبه‌نظامیان تحت حمایت آمریکا در «دیرالزور»

دمشق- ایرنا- منابع خبری سوری امروز (چهارشنبه) از تشدید حملات مبارزان قبایل سوریه در حومه دیرالزور به مواضع شبه نظامیان موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) وابسته به آمریکا در این منطقه خبر دادند.

فایننشال‌تایمز: اسرائیل مقدمات حمله به رفح را آغاز کرده است / تل آویو اقدام به خریداری ۴۰ هزار چادر کرده تا غیرنظامیان در این شهر را به خان یونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل کند

فایننشال‌تایمز به نقل از مقام‌های آگاه مدعی شده‌اند غیرنظامیانی که در این شهر واقع در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه پناه گرفته‌اند به یک منطقه امن ساحلی به نام «المواسی»، شهر خان یونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل خواهند شد. مطابق این ادعا، اسرائیل برای انجام این حمله اقدام به خریداری ۴۰ هزار چادر کرده است.

Loading
شيخ قبلان در ديدار با دکتر خرازي:

آیت الله خامنه ای پرچمدار حق و ایران پناهگاه همه مسلمانان است

۱۳۹۴/۱۲/۲۷ | خبرهای شورا

شورا آنلاین: شیخ عبدالامیر قبلان، نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان تاکید کرد: امروز و در شرایطی که امت اسلامی محاصره است، جمهوری اسلامی ایران چشم امید و پناهگاه همه مسلمانان و ملت های منطقه است.

شیخ قبلان در دیدار با دکتر کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران نقش اساسی و بزرگ در حمایت از ملت و مقاومت لبنان در رویاروئی با دشمنان صهیونیستی و تکفیری داشته است.

وی در این دیدار که هیات همراه دکتر خرازی و محمد فتحعلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان حضور داشتند، گفت: حضرت امام خمینی (ره) دین مبین اسلام را در حالی که دشمنان آن را افیون ملت ها می خواندند، به احیاگر و آزاد کننده ملت ها تبدیل کردند.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعه لبنان با تاکید بر ضرورت حفاظت و صیانت از خط امام خمینی (ره) که اسلام اصیل و ناب محمدی (ص ) است، افزود: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار حق هستند و ما در سختی ها و آسانی ها در کنار ایشان خواهیم بود.

شیخ قبلان با تجلیل از حمایت های ایران از ملت و مقاومت فلسطین در رویاروئی با دشمن صهیونیستی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قرار دارد، اما دشمنان آن سیه روز و رسوا شده اند

وی خاطرنشان کرد: ایران توانست با حکمت و درایت رهبری، نقش آفرینی علما و بیداری ملت، همه توطئه هایی را که جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته بودند تا نتواند نقش خود را در ایجاد وحدت و فضای همکاری بین مسلمانان ایفا کند، ساقط کند.

دکتر خرازی نیز در این دیدار تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران بدون چشمداشتی، خیرخواه همه ملت ها و کشورهای اسلامی و خواستار استقلال آنها است.

وی با اشاره به نقش بزرگ مقاومت اسلامی در حمایت از همه لبنان و لبنانی ها اظهارداشت: روابط ایران با لبنان ممتاز است و ممتاز خواهد ماند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران ابراز امیدواری کرد که لبنانی‌ها از طوایف و مذاهب مختلف بتوانند با تفاهم و همکاری همه مشکلات پیش روی کشورشان را برطرف سازند و ثبات، آرامش و امنیت کامل در لبنان برقرار شود.

خرازی خاطرنشان کرد: ملت ها و کشورهای مسلمان باید متحد و یکپارچه با دشمنان صهیونیستی و تروریسم تکفیری و توطئه ها و دسیسه های بیگانگان مقابله کنند.

وی با تقدیر از نقش برجسته شیخ قبلان در لبنان تاکید کرد که مقاومت امروز مایه افتخار و مباهات مسلمانان و انسان های آزاده جهان است.

منبع: ایرنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *