أحدث المقالات

ببینید | لحظه وتوی آمریکا برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل

در رای گیری پیش نویس قطعنامه عضویت کامل کشور فلسطین در سازمان ملل ۱۲ کشور روسیه، چین، فرانسه، مالت، اسلوونی، اکوادور، گویان، روسیه، ژاپن، موزامبیک، سیرالئون، و الجزایر رای مثبت دادند. دو کشور بریتانیا، سوئیس رای ممتنع دادند اما ایالات متحده آمریکا با رای مخالف این قطعنامه‌ را وتو کرد.

Loading
دکتر خرازی در دیدار نماینده ویژه تجاری نخست وزیر انگلیس:

جبران ذهنیت منفی در ایران، نیازمند اقدام مثبت انگلیس است

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ | خبرهای شورا

شورا آنلاین: رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت برداشتن موانع مالی مربوط به توافق هسته ای و اقدام 1+5 به اجرای تعهدات پذیرفته شده، می تواند همکاری های اقتصادی ایران و انگلیس را سرعت بخشد.

دکتر سیدکمال خرازی بعدازظهر امروز در دیدار لرد لامونت، نماینده ویژه تجاری نخست وزیر انگلیس همچنین تصریح کرد با توجه به زمینه های فکری منفی که از انگلیس در ذهن مردم ایران وجود دارد، بایستی اقدامات سیاسی مثبتی نیز صورت پذیرد.

در این ملاقات که در شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد، دو طرف از رفت و آمدها و تعاملات تاجران و بخش های اقتصادی بین دو کشور استقبال و همچنین درباره مسایل مختلف منطقه بحث و گفتگو کردند.

دکتر خرازی با اشاره به بی ثباتی در منطقه، تاکید کرد: در صورت برخورد نکردن با تروریست ها و فشار وارد نیاوردن به حامیان آنها، نه تنها بی ثباتی در منطقه ادامه می یابد، بلکه همچون فرانسه و بلژیک، دیگر کشورهای اروپایی نیز با عملیات های تروریستی مواجه خواهند شد.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *