جدیدترین مطالب

ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا

تجمع‌های مسالمت آمیز ضد صهیونیستی در آمریکا، با این بهانه که اقدامات و تحرکات ضد یهودی است به شدت سرکوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از دستگیرشدگان شرکت کننده در این تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خود یهودی هستند.

افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس

جفری دونالدسون رهبر پیشین حزب سلطنت طلب و اتحادگرای ایرلند شمالی، ” دی یو پی” (DUP)، امروز در دادگاهی در ایرلند شمالی، با ۱۱ اتهام تعرض جنسی، از جمله یک فقره تجاوز جنسی روبرو و متهم شد.

Loading

أحدث المقالات

آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری را خطرناک خواند

نیویورک – ایرنا- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تلاش اسرائیل قانونی کردن پاسگاه‌های شهرک‌نشینان یهودی در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد و هشدار داد که چنین اقدامی «خطرناک و غیرمسئولانه» است.

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

نیویورک – ایرنا- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تلاش می‌کنیم.

مسکو: قطعنامه آمریکا درباره سلاح‌های هسته‌ای در فضا فراتر از توافقنامه‌های بین‌المللی بود

تهران- ایرنا- ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه بامداد پنجشنبه گفت که قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا فراتر از چارچوب حقوقی توافقنامه‌های بین‌المللی بود و به همین دلیل، مسکو آن را وتو کرد.

گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان

نیویورک – ایرنا- اعتراض های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ اسرائیل به دانشگاههای هاروارد، تگزاس، براون و کالیفرنیای جنوبی رسیده و دانشگاههای تگزاس و کالیفرنیا صحنه درگیری پلیس با دانشجویان شده است.

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با مقامات سه کشور

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ روسیه با مقامات عالی شرکت‌کننده از چین، برزیل و آفریقای جنوبی به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

پاسخ موشکی حزب‌الله به حملات صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی جنوب لبنان+فیلم

تهران-ایرنا-حزب الله لبنان بامداد پنجشنبه فیلمی از شلیک چندین موشک به چندین نقطه از مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی در جنوب لبنان را منتشر کرد.

Loading

حسادت بریتانیا به قراردادهای نظامی عربستان با آمریکا

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ | گفتگو

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها:دبیرکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بریتانیا اگرچه متحدراهبردی آمریکا در معادلات جهانی محسوب می شود اما در نگاه خرد لندن با واشنگتن در خلیج فارس دارای رقابت در استثمار است و می خواهد حجم بیشتری از سرمایه کشورهای منطقه را به چنگ آورد.

محمد جواد جمالی نوبندگانی گفت: لندن از زمان حکمرانی عثمانی ها در شبه جزیره عربستان دارای نفوذ بوده است.

نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به گزارش بی.بی.سی درباره شاهزاده های مفقودی سعودی ، گفت: سنگ بنای حاکمیت سعودی توسط توماس ادوارد لورنس،جاسوس برتاینایی گذاشته شده و لندن از تمام رازهای ریاض مطلع است.

وی در ادامه گفت: موضوع حائز اهمیت اینجاست که برخی از شاهزاده منتقد سعودی با کمک سرویس های جاسوسی اروپایی و آمریکا ربوده شده اند و از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

دبیرکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در سیستم های پادشاهی ، ربایش و حذف فیزیکی منتقدان خاندان حاکم یک امر متداول است.

وی بیان داشت: در قرن بیست و یکم همچنان رفتار بدوی جویانه در عربستان بر علیه هرگونه انتقاد و چالش داخلی وجود دارد.

جمالی نوبندگانی گفت: بی.بی.سی هرگز برای رضای خدا دست  به افشاگری نمی زند و این رسانه در جهت منافع بریتانیا خبرها و گزارش های خود را منتشر می کند.

 خط و نشان بی.بی.سی برای محمد بن سلمان

وی تصریح کرد: افشاگری بی.بی.سی درباره شاهزاده های مفقودی عربستان در حقیقت تهدید ضمنی و گروکشی از محمدبن سلمان در بستر پرتنش داخلی و خارجی رژیم سعودی است.

این نماینده مجلس دهم گفت: بریتانیا اگرچه متحد راهبردی آمریکا در معادلات جهانی محسوب می شود اما در نگاه خرد لندن با واشنگتن در خلیج فارس دارای رقابت در استثمار است و می خواهد حجم بیشتری از سرمایه کشورهای منطقه را به چنگ آورد.

وی خاطرنشان کرد: محمد بن سلمان ، ولیعهدسعودی برای تضمین پادشاهی 400 میلیارد دلار قرارداد نظامی و اقتصادی با دونالدترامپ امضا کرد و امروز  بریتانیا به آمریکا حسادت می کند.

جمالی نوبندگانی گفت: بریتانیا برای عقد قرارداد جدید اقتصادی و نظامی به خزانه ریاض چشم طمع دوخته است و لندن می خواهد از پادشاهی عربستان باج خواهی کند.

وی ضمن اشاره به ارسال پالس های تعامل ریاض با تهران ، گفت: هدف گذاری دوم بریتانیا در باج خواهی از ریاض این است که آنها را از نزدیکی به ایران منع کند ؛ شرایط خاورمیانه و شکست های سریالی سعودی در یمن ، عراق و سوریه آنها را به سمت پذیرش خواسته های ایران سوق می دهد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *