جدیدترین مطالب

تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس

“موسسه پژوهش سیاست‌های عمومی” در انگلیس (Institute for Public Policy Research) در گزارشی برآورد کرد با سیاست‌های جاری دولت انگلیس، فناوری هوش مصنوعی، حدود ۸ میلیون شغل را در این کشور تهدید می‌کند.

شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید

وزارت بهداشت حماس پنجشنبه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس در نوار غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت حماس، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

Loading

أحدث المقالات

استعفای اعتراضی در وزارت خارجه آمریکا بر سر جنگ غزه / افزایش مخالفت با جنگ در آمریکا

وزارت خارجه آمریکا کناره‌گیری یکی از کارمندان خود در اعتراض به آن‌چه که او «انفعال» ایالات متحده در قبال جنگ غزه نامیده بود، را ناشی از وجود «تنوع گسترده دیدگاه‌ها و نظرات» دانسته است.

Loading

خطر ائتلاف شیطانی برای منطقه

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ | گفتگو

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها: دبیرکل جنبش الاحرار بحرین تاکید کرد که منطقه به دلیل ائتلاف شیطانی صهیونیست‌ها با آل‌خلیفه و آل‌سعود در شرایط خطرناکی قرار دارد.

دکتر «سعید شهابی»، دبیر کل حزب الاحرار بحرین به هتک حرمت نمادهای عاشورایی توسط رژیم آل خلیفه در ایام محرم و همچنین ادامه محاصره منطقه الدراز و اقامت اجباری علیه آیت‌الله عیسی قاسم پرداخت.

دهه محرم عملا به جنگ میان نیروهای رژیم آل‌خلیفه و مردم تبدیل شده بود

وی در این مصاحبه گفت: هتک حرمت‌های هر روزه مزدوران آل خلیفه به نمادهای عاشورایی بخشی از درگیری میان مردم بحرین که ساکنان اصلی این منطقه بوده با کسانی است که با زور و قدرت وارد این کشور شدند. رژیم آل خلیفه با دین و نمادهای دینی مشکل دارد. الان بیش از یک سال است که در مسجد امام صادق شهر الدراز نه نماز جمعه و نه حتی نماز جماعت برگزار می‌شود و می‌دانیم که جمعیت بیداری اسلامی بیش از یک سال است که تعطیل شده است. آل خلیفه با اصل دین مخالفت می‌کند و معتقد است که این موسسه‌های دینی رژیم را به چالش خواهد کشید. روزهای دهه محرم عملا به جنگ میان نیروهای آل خلیفه و مردم تبدیل شده است. نیروهای امنیتی آل خلیفه به هیئت‌ها و تکیه‌ها رفته بودند و آنها را تهدید کرده بودند در صورتی که در این هیئت‌ها برای آیت‌الله عیسی قاسم دعا شود هیئت‌ها بسته شده و متولیان هیئت بازداشت و محاکمه خواهند شد. در حالی که برگزاری مراسم عاشورا در بحرین پیشینه‌ای هزار ساله دارد اما طی سال‌های اخیر برگزاری این مراسم به عرصه تقابل رژیم با مردم تبدیل شده است.

ادامه اقامت اجباری علیه آیت‌الله عیسی قاسم جنایت در حق دین و ملت بحرین است

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ادامه اقامت اجباری آیت‌الله عیسی قاسم و همچنین محاصره منطقه الدراز گفت: ما امیدوار هستیم که کشورهای دوست و حامی انقلاب بحرین نسبه به ادامه اقامت اجباری آیت‌الله عیسی قاسم واکنش نشان دهند و ادامه اقامت اجباری آیت‌الله عیسی قاسم جنایتی در حق اسلام، ملت بحرین و دین به شمار می‌آید چون وی مرجعیت دینی در بحرین به شمار می‌آید.

محاصره آیت‌الله عیسی قاسم توسط آل‌خلیفه چیزی کمتر از محاصره غزه توسط صهیونیست‌ها ندارد

الشهابی اضافه کرد: محاصره و اقامت اجباری و شرایط بغرنجی که علیه منزل آیت‌الله عیسی قاسم تحمیل شده چیزی کمتر از محاصره نوارغزه توسط صهیونیست‌ها ندارد. البته محاصره نوار غزه به عنوان محاصره از سوی یک نیروی اشغالگر به شمار می‌آید و ابعاد دینی ندارد و صهیونیست‌ها برایشان نماز خواندن یا نخواندن مردم در نوار غزه اهمیتی ندارد اما در بحرین این محاصره دو بعد دارد. اول آنکه خاندان حاکم بر بحرین به عنوان خاندان غاصب و اشغالگر به شمار می‌آید و ثانیا آنها نمی‌خواهند که مردم بحرین به فرائض وشعایر دینی خود عمل کنند.

منطقه به دلیل ائتلاف شیطانی صهیونیست‌ها با آل‌خلیفه و آل‌سعود در شرایط خطرناکی قرار دارد

وی در پایان گفت: آل خلیفه در حال حاضر مشروعیتی ندارد و ادامه بقای آنها در بحرین تنها به لطف زور و حمایت‌های خارجی است که از آنها می‌شود. منطقه در حال حاضر در شرایط خطرناکی به سر می‌برد و این شرایط به دلیل ائتلاف شیطانی میان صهیونیست‌ها و آل‌خلیفه و آل سعود است.

منبع: تسنیم

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *