جدیدترین مطالب

ملت یمن علی رغم همه فشارها همچنان حامی فلسطین است

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با تاکید بر اینکه موضوع جنایت صهیونیست ها در غزه ننگی بر همه انسان هاست گفت : ملت یمن با وجود تمام فشارها تغییری در موضع اش در قبال فلسطین نداشته است . 

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

گزارش‌های فاش شده نشان می‌دهد تیمز واتر بزرگترین شرکت آب انگلیس که یک چهارم جمعیت انگلیس از مشترکان آن هستند ۱۵ میلیارد پوند بدهی به بار آورده است.

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

Loading

أحدث المقالات

جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی لغو شد

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش دادند که جلسه کابینه جنگ این رژیم برای بررسی توافق مبادله اسرا با حماس لغو شده است.

Loading

بی‌تفاوتی شورای امنیت به اغراض آمریکا این کشور را منزوی کرد

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ | گفتگو

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها: یک نماینده روحانی مجلس گفت: اعضای شورای امنیت با همراهی نکردن با آمریکا بیش از گذشته این کشور را در عرصه بین‌المللی منزوی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا گفت: دنیا امروز به خوبی به ثبات و امنیت داخلی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران پی برده و می‌داند با اغتشاش چند اوباش در معابر و میادین شهرها به خطر نمی‌افتد.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: اعضای شورای امنیت به درستی پی به اغراض و اهداف شوم آمریکا در افزایش فشارهای سیاسی و بین‌المللی بر جمهوری اسلامی ایران برد و با همراهی نکردن با این کشور بیش از گذشته این کشور را در عرصه بین‌المللی منزوی کردند. دنیا به خوبی می‌داند که همراهی با آمریکا همچون سابق به نفع‌شان نیست پس خیلی طبیعی است که در مجامع بین‌المللی با این کشور همراهی نکند.

وی توجه مسئولان به نارضایتی‌های اجتماعی و تدبیر برای حل آنها در کاهش فشارهای روانی و اقتصادی به طبقات حقوق‌بگیر موثر دانست و افزود: مسؤلان کشور بیش از گذشته باید به نارضایتی‌های اجتماعی که عمدتا متاثر از فشارهای اقتصادی است، توجه کنند. جلب رضایت عامه مردم در حوزه‌های بیکاری و گرانی و اشتغال توسط مسؤلان تاثیر بسزایی در کاهش نارضایتی‌ها و عقیم ماندن سیاست‌های خرابکارانه هدایت‌کنندگان اغتشاشگران دارد.

این نماینده روحانی مجلس، خطاب با اشاره به واکنش به موقع نهادهای انتظامی و امنیتی در کنترل اغتشاشات سراسری کشور، گفت: مدیریت هوشمندانه و اصولی نهادهای امنیتی، ناجا، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در کنترل اغتشاشات اخیر نشان داد جمهوری اسلامی توان امنیتی لازم برای مهار اغتشاشگران را دارد.

منبع: ایسنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *