جدیدترین مطالب

ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان

تظاهرکنندگان اردنی که سفارت رژیم صهیونیستی در اردن را برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه محاصره کرده اند، شعار می‌دهند: نه سفارت می‌خواهیم و نه سفیر… برو بیرون‌ ای خوک.

ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان

تظاهرکنندگان اردنی که سفارت رژیم صهیونیستی در اردن را برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه محاصره کرده اند، شعار می‌دهند: نه سفارت می‌خواهیم و نه سفیر… برو بیرون‌ ای خوک.

Loading

أحدث المقالات

فرانسه برای تامین امنیت دست به دامن متحدان شد

فرانسه در حالی که خود به شدت تدابیر امنیتی برای مقابله با تروریسم را افزایش داده از کشورهای دوست خود نیز خواسته است برای تامین امنیت بازی های المپیک تابستانی هزاران نیروی پلیس را به پایتخت این کشور اعزام کنند.

رسانه پاکستانی: تحریم‌های آمریکا مانع روابط بانکی و توسعه تجاری اسلام‌آباد-تهران است

اسلام‌آباد- ایرنا- منابع آگاه در پاکستان تحریم‌های تحمیلی آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران را از موانع اصلی ایجاد کانال بانکی میان تهران و اسلام‌آباد و همچنین دلیل کاهش صادرات پاکستان به کشور همسایه خود عنوان کردند.

Loading

جریان نفوذ فکر اعتماد به غرب را بر تصمیم‌ گیرندگان تحمیل کرد

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ | گفتگو

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها: رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: یک جریان به صورت پنهان و آشکار این فکر را بر افکار تصمیم گیرندگان تحمیل کرده اند که برای حل مشکلات باید به غرب اعتماد کرد.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی درباره جریان نفوذ و اهدافی که دشمنان با نفوذ در سازمان های مختلف دنبال می کنند، گفت: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران جنگ همه جانبه ای را  طراحی و دنبال می کند. دشمن یک جنگ پنهان و یک جنگ آشکار دارد، البته در گذشته همین جنگ آشکار در حوزه اقتصاد، ارزی و دیگر حوزه ها را اعلام نمی کردند.

وی افزود: آنها از ابتدای انقلاب اسلامی هزینه های بسیاری را در حوزه آشکار مانند تحریم و حوزه نظامی علیه ملت ایران بکار گرفته و به نتیجه ای دست نیافته اند. دشمنان در کنار اقدامات آشکار یک جنگ پنهان نیز دارند که بیشتر از مسیر نفوذ و به وسیله جریان نفوذ صورت می گیرد.

سردار وحیدی تصریح کرد: دشمنان با استفاده از جریان نفوذ به دنبال رخنه در ساختار تصمیم گیری و تصمیم ساز کشور در حوزه های مختلف و ایجاد اخلال در حرکت توسعه و پیشرفت کشور هستند.

وی ادامه داد: جریان نفوذ می خواهد فکر کسانی را که می توانند به پیشرفت کشور کمک کنند تحت تاثیر قرار داده و به سمت خواسته های غرب ببرند. خواست آمریکا و کشورهای غربی هم ضعف ایران اسلامی در حوزه اقتصاد و آسیب پذیر کردن کشور از این حوزه است زیرا دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه سخت و نظامی نتوانسته اند به نتیجه ای برسند.

وزیر اسبق دفاع در ادامه با اشاره به سیاست های راهبردی در اقتصاد مقاومتی برای مقابله با اقدامات دشمنان گفت: درون زایی که در اقتصاد مقاومتی مطرح می شود بر گرفته از نگاه استحکام اقتصادی برای مقابله با حملات اقتصادی دشمنان است.

وی تاکید کرد: اگر اقتصاد ما درون زا باشد می تواند در برابر جنگ اقتصادی دشمن ایستادگی کند. ما می بایست جنگ  پنهان دشمن در حوزه اقتصاد که بخشی از آن توسط جریان نفوذ و بخش دیگر آن توسط اعمال افکار اشتباه به تصمیم گیران اقتصادی است را تشخیص دهیم و با آن مقابله کنیم.

سردار وحیدی تصریح کرد: اگر کسانی فکر می کند با اعتماد به غرب می توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرد، حتما در اشتباه هستند و این دیدگاه حاصل یک فکر اشتباه است که یک جریان نفوذ به صورت پنهان و آشکار آن را بر افکار تصمیم گیرندگان تحمیل کرده اند که باید با آن مقابله کرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در پایان تصریح کرد: ما در دو جنگ پنهان و آشکار دشمنان در حوزه های مختلف از جمله حوزه اقتصاد هستیم که همه باید با هوشیاری کامل مقابل این توطئه ها به ایستند.

منبع: خبرگزاری مهر

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *