جدیدترین مطالب

ملت یمن علی رغم همه فشارها همچنان حامی فلسطین است

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با تاکید بر اینکه موضوع جنایت صهیونیست ها در غزه ننگی بر همه انسان هاست گفت : ملت یمن با وجود تمام فشارها تغییری در موضع اش در قبال فلسطین نداشته است . 

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

گزارش‌های فاش شده نشان می‌دهد تیمز واتر بزرگترین شرکت آب انگلیس که یک چهارم جمعیت انگلیس از مشترکان آن هستند ۱۵ میلیارد پوند بدهی به بار آورده است.

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

Loading

أحدث المقالات

الحوثی: رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد

تهران- ایرنا- عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.

ملت یمن علی رغم همه فشارها همچنان حامی فلسطین است

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود با تاکید بر اینکه موضوع جنایت صهیونیست ها در غزه ننگی بر همه انسان هاست گفت : ملت یمن با وجود تمام فشارها تغییری در موضع اش در قبال فلسطین نداشته است . 

ادعای زلنسکی: روسیه در تدارک یک حمله جدید است

تهران- ایرنا- ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی با بیان اینکه نیروهای اوکراینی پس از شکست و عقب‌نشینی‌های اخیر در بعضی از مواضع خود، توانسته‌اند دوباره وضعیت را در خط مقدم تثبیت کنند، ادعا کرد: به احتمال زیاد روسیه در تدارک یک حمله جدید بزرگ در آینده نزدیک است.

Loading

آمریکا برای دلارهای عربستان به سوریه حمله کرد

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ | گفتگو

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا برای به دست آوردن دلارهای عربستان به سوریه حمله کرد.

شهروز برزگر اظهار داشت : آمریکا برای این که به دلارهای عربستان برسد و نظر رژیم صهیونیستی را جلب کند به سوریه حمله کرد زیرا برای این منظور با آنان قراردادهایی بسته بود.
نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی و عربستان از زمانی که داعش با شکست فجیعی مواجه شده است، به دلیل آن که به صورت مستقیم نمی توانند وارد عمل شوند متوسل به آمریکا شدند.
برزگر اضافه کرد: آمریکا با این حمله نشان داد که هر کجا جنگ و خونریزی است حضور دارد و حالا که داعش نتوانسته در سوریه کاری از پیش ببرد دوباره توطئه هایش را طور دیگری آغاز کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: آمریکا با اقدام خود در حمله به سوریه، منفور کشورهای منطقه شده و مردم دنیا هر روز بیشتر با چهره زشت آمریکا آشنا می شوند.
وی ادامه داد: کشورهایی که دنباله رو سیاست های وحشیانه آمریکا هستند بدانند که همین بلایی که آمریکا بر سر مردم دنیا می آورد روزی گریبان آنان را خواهد گرفت و آنان به همین بلا دچار می شوند، پس از حمایت هایشان دست بردارند.
آمریکا و متحدانش (انگلیس و فرانسه) صبح شنبه به بهانه حمله شیمیایی در دومای سوریه، دمشق پایتخت سوریه را هدف حمله موشکی و هوایی قرار دادند.
تروریست های سوری مدعی شده اند که شهر دومای سوریه شامگاه شنبه (18 فروردین)، هدف بمباران شیمیایی قرار گرفته و ‏در جریان آن 75 نفر کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند‎.
دولت سوریه، داشتن هرگونه دخالتی را در این حمله شیمیایی رد کرده است.

منبع: ایرنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *