جدیدترین مطالب

بازاندیشی در نگاه کلاسیک به استراتژی کلان

بازاندیشی در نگاه کلاسیک به استراتژی کلان

علی اسماعیلی اردکانی در یادداشتی برای دیپلماسی ایرانی می نویسد: ویراستاران کتاب «استراتژی کلان» تری بالزاک، پیتر دامبروفسکی و سیمون ریک، درک نسبتاً انعطاف‌پذیری از استراتژی کلان طرح می‌کنند که شامل روش‌ها و ابزارهایی است که دولت‌ها برای تعقیب اهداف استراتژیک خود به کار می‌گیرند، حالا به هر شکل که آنها را تعریف کنند.

تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس

“موسسه پژوهش سیاست‌های عمومی” در انگلیس (Institute for Public Policy Research) در گزارشی برآورد کرد با سیاست‌های جاری دولت انگلیس، فناوری هوش مصنوعی، حدود ۸ میلیون شغل را در این کشور تهدید می‌کند.

شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید

وزارت بهداشت حماس پنجشنبه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ بین اسرائیل و حماس در نوار غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت حماس، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

Loading

أحدث المقالات

افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت

تهران-ایرنا- نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که ترس از خشونت داخلی و خستگی از سیاست آمریکا، میل شهروندان این کشور به زندگی در کشور دیگری را نسبت به نیم قرن پیش، به طور قابل توجهی افزایش داده است.

Loading

عبور از پیام رسان‌های خارجی؛ روشن شدن چراغ اقتصاد ملی

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ | گفتگو

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها:معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی: پرهیز از پیام رسان‌های خارجی، چراغ اقتصاد ملی در فضای مجازی را روشن می‌کند.

امیر خوراکیان در گفتگو با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: با این اقدام ظرفیت‌های جدید در حوزه دانش و فناوری برای فرزندان کشور فراهم شده است.

وی مزیت دیگر ورود به پیام رسان‌های داخلی را پیشگیری و پرهیز از پیام رسان‌های خارجی دانست و گفت: پیام رسان‌های خارجی ما را مصرف کننده بار می‌آورد و در آینده با ارز رمز تلگرام تهدید‌ها بیشتر می‌شود.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی افزود: علاوه بر این در پیام رسان‌های خارجی تهدیدات فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و سلیقه و مدیریت غیر ایرانی در انتقال پیام شکل می‌گیرد.

خوراکیان گفت: پیام رسان‌های خارجی ناپایدار و غیر مطمئن است و نمی‌توان سامانه‌های دولت الکترونیک و خدمات مالی را در آن قرار داد.

وی تصریح کرد: پیام رسان‌های داخلی کارآمدی خوبی دارند و در ۶ ماه گذشته اقدامات زیادی در ایجاد ظرفیت فنی و نرم افزاری در آن‌ها صورت گرفته است.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی افزود: عزم ملی بر آن است تا از پیام رسان‌های داخلی حمایت شود.

خوراکیان فتوای مقام معظم رهبری، بخشنامه و دستور العمل قوه قضاییه را ضامن امنیت اطلاعات کاربران در پیام رسان‌های داخلی دانست.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *