جدیدترین مطالب

نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو

کابینه رژیم صهیونیستی نشستی اضطراری را برای بررسی احتمال اقدام دیوان بین المللی دادگستری به صدور حکم بازداشت برای نتانیاهو و دیگر مقامات اسرائیل به علت نسل کشی در غزه برگزار کرد.

تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه

امیرعبداللهیان و شیخ عبدالله بن زاید درباره آخرین تحولات غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و ضرورت توقف این جنایات و نیز دیگر تحولات منطقه‌ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

Loading

أحدث المقالات

ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و ه…

عکس | تصویر جعلی جورزالم‌پست از انفجار در اصفهان

رسانه صهیونیستی «جورزالم‌پست» در توییتی با انتشار عکس یک انفجار نوشت:‌ «اسرائیل با یک حمله موشکی بامداد جمله یک سایت در ایران را مورد هدف قرار داد.» بررسی تصویر نشان می‌دهد، این عکس در ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ (دوسال قبل) توسط همین رسانه با عنوان « جنگ غزه» منتشر شده است. بنابر این تصویر منتسب به انفجار در اصفهان توسط رسانه صهیونیستی “جعلی” و متعلق به دوسال قبل می‌باشد. منبع: خبرگزاری صداوسیما

Loading

آیا ایران و اروپا برجام منهای ایالات متحده را ادامه می دهند؟

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ | گفتگو

شورای راهبردی آنلاین- رسانه ها: عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها می دانند نمی توانند برجام را بدون آمریکا ادامه دهند زیرا ممکن است به بهانه تحریم های ثانویه اختلال در امورشان ایجاد شود.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص ارزیابی آینده برجام و چگونگی حضور ایران در این توافقنامه، گفت: اروپایی ها دریافته اند که نمی توانند برجام را بدون امریکا ادامه دهند زیرا ممکن است آمریکایی ها به بهانه تحریم های ثانویه اختلال در امورشان ایجاد کند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همگان اعتقاد دارند علاوه بر اینکه ایالات متحده در عمل به تعهداتش در برجام خلف وعده کرده، اروپایی ها نیز نتوانستند فضای لازم برای تحقق اهداف برجام را بوجود بیاورند.

وی ادامه داد: طبق برجام قرار بود فضای سیاسی و اقتصادی مناسب پیش روی کشورمان باز شود که روح برجام نام داشت و بر این اساس نیز در اوایل امضاء برجام وزراء کشورهای خارجی پشت سرهم به کشورمان سفر کردند اما در ادامه صرفا به انعقاد تفاهم نامه ختم شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: این مهم در حالیست که امروزه اروپایی ها بیان می کنند که با امریکا مذاکره انجام می دهند اما کدخدا حرف خودش را می زند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد برجام بدون آمریکا، دیگر معنای اصلی‌اش را نخواهد داشت و برای کشورمان منافعی رقم نخواهد زد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ۵٠٠ نماینده مجالس آلمان، بریتانیا و فرانسه در نامه به اعضای کنگره آمریکا، خواسته‌اند به ترامپ اجازه ندهند توافق هسته‌ای با ایران از بین برود./

منبع: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *