جدیدترین مطالب

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو

مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سفرا و شخصیت‌های سیاسی بیش از ۸۰ کشور جهان و نیز مقامات بلندپایه دفاعی و مدیران اندیشکده‌های راهبردی روسیه در مسکو برگزار شد.

شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی

زائران در حرم حضرت زینب (س) در شهر دمشق با پخش نقل و شیرینی پاسخ تنبیهی ایران را تبریک گفتند و اعلام کردند ۷۵ سال است که در انتظاریم، حمله موشکی ایران لبخند را بر لب‌های مظلومان نشاند.

Loading

أحدث المقالات

ببینید | پاسخ جالب همراه امیرعبداللهیان به سوال خبرنگار درباره حمله اسرائیل به ایران!

ویدیوی جالبی که امروز در رسانه‌های نزدیک به اسرائیل پربازدید شده را ببینید. خبرنگاری در نیویورک از امیرعبداللهیان می‌پرسد «درباره “حمله” شب گذشته نظری ندارید؟» که یکی از همراهان وزیر امور خارجه در جواب، به کنایه می‌گوید «چه حمله‌ای؟»/بیسیمچی

امیرعبداللهیان: ریزپرنده های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

نیویورک – ایرنا-«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

Loading
عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس مطرح کرد

ترامپ و وعده پوشالی مبارزه با تروریسم

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ | نمای راهبردی

شورای راهبردی آنلاین - رسانه ها: سخنرانی دیروز ترامپ به عنوان اولین نطق رئیس جمهور جدید آمریکا در این خصوص هم بیشتر شبیه سخنرانی های انتخاباتی بود، من فکر می‌کنم مهمترین راهکاری که مبارزه با تروریسم را محقق می کند خروج آمریکا از کشورهاو مناطق مختلف و پرهیز از دخالت و حضور نظامی این کشور است.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که شعار ترامپ در خصوص مبارزه با تروریسم با توجه به حضور تمامی این کشورهای مناطق مختلف دنیا و حمایت از تروریسم راه به جایی نخواهد برد.

علی نجفی خوشرودی با اشاره به سخنرانی دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا در مراسم تحلیف وی، اظهار کرد:  ما همواره شاهد اظهارنظر و مواضع اعلامی از سوی مقامات آمریکایی در خصوص مبارزه با تروریسم هستیم، با این وجود سیاست این کشور در قبال تروریسم به صورت جدی محل چالش است.

وی با بیان اینکه آمریکا به صورت گزینشی با استاندارد های دوگانه در خصوص مبارزه با تروریسم عمل  می‌کند، افزود: سخنرانی دیروز ترامپ به عنوان اولین نطق رئیس جمهور جدید آمریکا در این خصوص هم بیشتر شبیه سخنرانی های انتخاباتی بود، من فکر می‌کنم مهمترین راهکاری که مبارزه با تروریسم را محقق می کند خروج آمریکا از کشورهاو مناطق مختلف و پرهیز از دخالت و حضور نظامی این کشور است.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: حمایت آمریکا از تروریست ها بر ابعاد آتش افروزی این گروهک های تروریستی خواهد افزود و در این شرایط سردادن شعار مبارزه با تروریسم راه به جایی نمی برد.

نجفی درباره احتمال تغییر سیاست های کلان ایالات متحده آمریکا نیز گفت: تا ماه مارس، گروه انتقالی در این کشور برنامه های مختلف که از دولت قبل باقیمانده را ارزیابی خواهد کرد و بعد از آن می توان درخصوص سیاست های ترامپ اظهار نظر کرد اما به طورکلی مبانی سیاست خارجی آمریکا تا حدودی ثابت است و هرگونه تغییرات جدی  و محسوس با توجه به نوع شعارهای انتخاباتی ترامپ در آینده قابل ارزیابی خواهد بود.

منبع: ایسنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *