جدیدترین مطالب

بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس

گزارش‌های فاش شده نشان می‌دهد تیمز واتر بزرگترین شرکت آب انگلیس که یک چهارم جمعیت انگلیس از مشترکان آن هستند ۱۵ میلیارد پوند بدهی به بار آورده است.

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

Loading

أحدث المقالات

Loading
بروجردی:

امیدی به تغییر سیاست‌های خصمانه آمریکا نداریم

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ | نمای راهبردی

شورای راهبردی آنلاین – رسانه ها: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که جمهوری اسلامی ایران امیدی به تغییر سیاست‌های خصمانه آمریکا ندارد.

علاءالدین بروجردی با اشاره به آغاز رسمی فعالیت دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست‌های آمریکا در طول دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی سیاست‌های خصمانه بوده است، ما امیدی به تغییر ماهوی این سیاست‌ها نداریم، با این وجود صحنه عمل برای ما ملاک قضاوت است و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: ترامپ در برابر یک آزمون مهم در افکار عمومی آمریکا و جهان قرار دارد و با توجه به مجموعه شعارهای دوران تبلیغات انتخاباتی و اولین نطق وی بعد از مراسم تحلیفش، ‌قاعدتاً باید مجموعه سیاست‌های آمریکا که به طور مشخص حمایت گسترده‌ای از تروریسم دارد و در جهت منافع ملی نامشروع این کشور و با سوء استفاده از قدرت این کشور در سطح جهان تغییر ملموس و محسوسی داشته باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه چتر حمایتی آمریکا در مورد داعش و در بحران عراق و سوریه از ابتدا به صورت محسوس و مشهود وجود داشته است،‌ یادآور شد: طبیعتاً اگر تغییری در این سیاست‌ها حاصل شود می‌تواند در مجموعه بحران‌هایی که در منطقه هست تأثیرگذار باشد.

بروجردی در پایان با تأکید بر اینکه در آمریکا یک فرد تصمیم‌گیر نیست، خاطرنشان کرد: فعلاً اظهارات ترامپ در حد سخنرانی و شعار است و باید منتظر ماند و دید که این شعارها به چه میزان عملیاتی خواهد شد.

منبع: ایسنا

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *