جدیدترین مطالب

ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا

تجمع‌های مسالمت آمیز ضد صهیونیستی در آمریکا، با این بهانه که اقدامات و تحرکات ضد یهودی است به شدت سرکوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از دستگیرشدگان شرکت کننده در این تجمع‌ها و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خود یهودی هستند.

افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس

جفری دونالدسون رهبر پیشین حزب سلطنت طلب و اتحادگرای ایرلند شمالی، ” دی یو پی” (DUP)، امروز در دادگاهی در ایرلند شمالی، با ۱۱ اتهام تعرض جنسی، از جمله یک فقره تجاوز جنسی روبرو و متهم شد.

Loading

أحدث المقالات

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی

نیویورک – ایرنا- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تلاش می کنیم

نیویورک – ایرنا- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تلاش می کنیم.

Loading

سرنگونی جنگنده صهیونیستی و تغییر معادلات مقاومت

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ | موضوعات

شورای راهبردی آنلاین - رسانه ها: سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم نوشت: سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی نقطه آغاز تغییر در معادلات مقاومت از حالت تدافعی به حالت تهاجمی است.

عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم در یادداشت امروز خود نوشت؛ سرنگونی هواپیمای اسرائیلی و مقابله با تجاوزگری اسرائیل در سوریه روزی تاریخی است که از مدتها پیش در انتظار آن بوده ایم… آیا ما در برابر مرحله تازه ای از بازدارندگی هستیم؟ چرا نتانیاهو شتابزده با پوتین و ترامپ تماس گرفت و دست گدائی برای مهار بحران دراز کرد؟ بازگشائی پناهگاهها در حیفا و تل آویو به چه معناست؟
حقیقتاً روزی تاریخ است… سیستم دفاع هوائی سوریه در زمانی مناسب هواپیمای اف 16 اسرائیلی را که نماد زورگوئی اسرائیل است سرنگون کردند. کجا؟ در آسمان فلسطین اشغالی و به موازات آن شش موشک بالستیک به اهداف تعیین شده اصابت نکردند.
این اقدام سوریه برای یکبار نخواهد بود بلکه نقطه آغاز مرحله ای تازه است تا به این شکل محور مقاومت از معادله بازدارندگی فعال به مرحله تهاجم و هدف قرار دادن عمق اسرائیل منتقل شود. ما به چشم خویش لاشه هواپیمایی که در الجلیل سقوط کرده بود و همچنین موشکها را دیدیم.
بازگشائی پناهگاههای حیفا و تل آویو و تماس شتابزده نتانیاهو از طریق خط تلفن قرمز با رؤسای جمهوری روسیه و آمریکا و درخواست مهار بحران، بدان معناست که اسرائیل نمی خواهد وارد جنگی گسترده شود. این مسئله به معنای تغییر در معادلات و آغاز صبحی تازه است. این پیامی صریح به اسرائیل بود که می گفت زمان زورگوئی به پایان رسیده است و این امت اکنون درحال بیداری هستند و آماده می شوند تا کرامت و عزت خود را به سرعت بازیابند.
این سیستم دفاعی پیشرفته سوریه آغاز بارش باران است. این واکنش غیرمستقیم روسیه به سرنگونی هواپیمای سوخوی روسی در آسمان شهرک سراقب در حومه ادلب و حمله آمریکا به نیروهای طرفدار ارتش سوریه در شرق دیرالزور است.
گنبد آهنین اسرائیل نتوانست با موشکهای سوری مقابله کند و در برابر موشک های مقاومت که از جنوب لبنان و جنوب فلسطین شلیک خواهند شد نیز ناتوان خواهد بود. این گنبدها هرچقدر که عظیم باشند قادر به حفاظت از شهرک نشینان نخواهند بود زیرا اراده ای قویتر وجود دارد. اراده ای که ریشه در زخم دارد و می خواهد به خفت و سستی پایان دهد.
این موشک مبارک سوری که هواپیمای اف 16 متجاوز اسرائیلی را سرنگون کرد، اعتبار امت عربی را بازگرداند و روحیه ضعیف شهروندان عربی را تقویت کرد تا مسیر خود را در برابر دشمن اشغالگر بازیابند.
از زمانی که فرماندهان نظامی اسرائیل به جای استفاده از هواپیما برای هدف قرار دادن عمق خاک سوریه به موشک متوسل شده بودند مشخص بود که تحولی دفاعی در سوریه روی داده است.

0 Comments

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *